پارماتیک
پارماتیک

تعرفه طراحی سایت

تعرفه یک سایت چگونه تعیین می شود؟

? انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت از نگاه مخاطبان ?
هر سایت با توجه به امکاناتی که دارد قیمتت مختلفی دارد.برای اطلاع از قیمت دقیق سایت مورد نظرتان، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

سئو سایت در ارومیه
طراحی اختصاصی طراحی واکنش گرا
سئو محور
و پشتیبانی سایت
طراحی لوگو حرفه ای
اعتماد+8 سال سابقه
مورد تایید
برندها و کمپانی های مطرح
طراحی سایت
طراحی سایت سایت حرفه ای
طراحی خلاقانه
خلق اثری متفاوت

تعرفه طراحی سایت بر اساس خواسته های مشتری و امکاناتی که در نظر دارد، متفاوت می‌باشد. البته نوع کد نویسی و زمانی که برای راه‌اندازی وب‌سایت نیز صرف می‌شود، بر قیمت طراحی سایت حرفه ای اثر گذار است.

با در نظر گرفتن موارد گفته شده نتیجه می‌شود که هزینه طراحی و راه‌اندازی یک سایت حرفه ای توسط شرکت های مختلف می بایست ثابت و یا حتی نزدیک به هم باشد ولی در بازار به این صورت نیست و حتی شاهد تفاوت قیمت های بسیار چشمگیر هستیم.

دلیل این موضوع مربوط به عواملی می‌شود که جدا از موارد بالا است مانند: زبان برنامه نویسی مورد استفاده و یا انجام خدمات اضافی مانند ارائه هاست.

هزینه طراحی سایت حرفه ای

سوالی که باید از خود بپرسیم این است که، منظور از سایت حرفه‌ای چیست؟ یا اگر دقیق تر بگوییم از یک سایت حرفه ای چه انتظاراتی می‌رود؟

برای مثال برای یک سایت فروشگاهی، اغلب امکاناتی مانند: چند فروشندگی، پنل کاربری، قابلیت پرداخت آنلاین، مقایسه چند محصول با یک دیگر و… در نظر گرفته می شود در حالی که ممکن است فردی علاوه بر موارد بالا امکانات دیگری را نیز طلب کند. مانند: زمانی که کسی برای اولین بار از سایت خرید می‌کند، 10 درصد تخفیف برای خرید های بعدی برایش منظور شود.

این امکان شاید در نگاه اول ساده به نظر آید ولی در دنیای برنامه نویسی نیاز به شاید چندین هزار کد باشد تا در شرایط مختلف درست عمل کند. بنابراین قیمت طراحی سایت حرفه ، به امکاناتی که شما طلب می‌کنید وابسته است.

مورد دوم در رابطه با تعرفه طراحی سایت، زبان یا CMS مورد استفاده است. امروزه زبان های مختلفی به بازار وارد شده است که بسیار هم سبک و سریع اجرا می‌شوند. مانند فریم ورک “ری اکت” یکی از این موارد است.

هزینه طراحی سایت چند زبانه

قیمت چند زبانه کردن یک وبسایت بسته به تعداد زبان درخواستی و نوع زبان متفاوت می باشد. اما در حالت کلی برای یک وبسایت ، مبلغ 30 درصد از قرارداد به منظور اضافه کردن یک زبان به سایت ، بر مبلغ کل اضافه می گردد.

سایت های حرفه ای اغلب از چندین زبان متفاوت پشتیبانی می‌کنند و سایت هایی که دارای چند زبان هستند برای گوگل و دیگر موتور های جستجوگر نیز ارزشمند اند.

در مواردی ممکن است چند زبانه کردن سایت ، خوشایند نباشد. برای مثال تجربه‌ی کاربری در ایران و آمریکا بسیار متفاوت می‌باشد و گواه این موضوع هم ظاهر سایت ها است. پس اگر چند زبانه بودن را برای سایت خود در نظر گرفته اید ، برای داشتن سایت حرفه ای باید طراحی سایت به گونه ای باشد که هر دو قشر از مردم به تجربه کاربری مطلوبی دست پیدا کنند.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در 2021

عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت طراحی وبسایت تاثیر گذار می‌باشد. این قیمت ها از 50 هزار تومان تا 100 میلیون تومان متفاوت است که اختلاف تعرفه واقعا غیر منطقی می باشد اما حقیقت دارد. شما می توانید با خرید یک قالب ساده وردپرسی با 50 هزار تومان صاحب سایت شوید.

اما آیا واقعا ارزشی که بر روی کسب و کار خود می گذارید همین قدر می باشد؟ پس عوامل موثر بر هزینه طراحی وب‌سایت حرفه ای به این صورت است:

  1. زبان برنامه نویسی
  2. نوع وب سایت
  3. امکانات درخواستی
  4. برند کسب و کار
  5. تعداد هندلینگ مخاطب به طور همزمان
  6. پشتیبانی بعد از راه‌اندازی وب‌سایت
  7. امنیت سایت
  8. و…

تعرفه طراحی سایت پارماتیک

تعرفه طراحی سایت حرفه ای توسط شرکت پارماتیک، همانند موارد گفته شده متغیر می‌باشد. نوع سایت، حوزه فعالیت، بازار هدف، امکانات درخواستی و … از عوامل موثر بر تعرفه راه‌اندازی سایت حرفه ای توسط پارماتیک است. در زیر جدول قیمت طراحی سایت آورده شده است.

نوع وبسایت شروع از / تومان
فروشگاهی 20/000/000 تومان
شرکتی 10/000/000 تومان
پزشکی 8/000/000 تومان
آموزشی 7/000/000 تومان
خبری 8/000/000 تومان
گردشگری 20/000/000 تومان
حقوقی 9/000/000 تومان
هتل 17/000/000 تومان
املاک 12/000/000 تومان
صرافی 50/000/000 تومان
فیلم و موسیقی 10/000/000 تومان

 

نمونه کار طراحی سایت پزشکی پژواک کلینیک

پژواک کلینیک

طراحی سایت

پژواک کلینیک

یکی از فعالترین کلینیک های شنوایی و سمعک در ارومیه، این بار برنامه آن را داشت که به صورت آنلاین اقدام به معرفی و فروش محصولات خود کند.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت املاک خرید املاک

خرید املاک

طراحی سایت

سلینوی کاله

مجموعه خرید املاک، مستقر در کشور ترکیه، برای آنکه بتواند در زمینه تبلیغات آنلاین گوی سبقت را از سایر رقبا برباید، نیاز به یک وبسایت زیبا و متمایز داشت.