پارماتیک
پارماتیک

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری خود را به ما بسپارید

? طراحی بیش از 85+ ست اداری ?
داشتن یک ست اداری زیبا باعث میشه مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در تجارتتون پی ببرند و این مورد ناخواسته موجب جلب اعتماد مشتری میشود

دریافت مشاوره

ست اداری چیست؟

ست اداری به مجموعه ای از متریال های چاپی یک سازمان و برند که عموما بصورت کاغذی نیز هستند، گفته می‌شود. بر همین اساس به آن اوراق اداری نیز گفته می‌شود که بیشتر در مکاتبات درون سازمانی و میان سازمانی و حتی بایگانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چون ست اداری یکی از عناصر مهم در برندسازی و طراحی برند بوک است، به همین دلیل بسیار مهم بوده که به شکل و هویتی واحد و بر اساس استراتژی برندینگ آن سازمان، توسط یک تیم حرفه ای طراحی شود. البته داشتن یک لوگو و رنگ سازمانی خوب می‌تواند در یکپاره سازی طراحی ست اداری بسیار زیبا و موثر عمل نماید.

طراحی ست اوراق اداری شامل چه مواردی می شود؟

 

اوراق اداری که در بحث طراحی ست اداری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل مواردی همچون، طراحی سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، فولدر، لیبل سازمانی، کارت شناسایی یا پرسنلی و… می باشد که نیاز های اولیه هر سازمان و اداره‌ای است که در ادامه توضیح مختصری در ارتباط با اجزای اصلی آن خواهیم داد.

سربرگ: سربرگ، یکی از ابزارهای ست اداری است که عموما در نامه نگاری‌ها از ان استفاده شده و اغلب اندازه آن در حدود کاغذ a4 می باشد. البته از سربرگ برای نوشتن گزارشات و ثبت سایر موارد بایگانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی پاکتنامه‌ها را نیز به گونه‌ای طراحی و چاپ می‌کنند که متناسب با اندازه سربرگ باشد تا سربرگ به راحتی درآن قرار گیرد.

کارت ویزیت: کارت ویزیت یک ابزار مهم در برنامه های بازاریابی شرکت نیز محسوب می‌شود به طوری که آن‌را دیوار معرف کسب و کار نیز می‌نامند. طراحی کارت ویزیت باید به شکلی گیرا و جذاب طراحی شود تا بتواند مخاطبان برند شما را مجذوب کار و خدمات شما کند.

فولدر: فولدرها نیز همان به اصطلاح پوشه‌های خودمان هستند با این تفاوت که انواع مختلفی دارند و برای بایگانی اسناد بسیار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکته مهم: طراحی لوگو مهم‌ترین بخش در ست اداری است. اگر طراحی لوگو مناسبی نداشته باشید، ست شما زیبایی چندانی نخواهد داشت.

مزایای طراحی ست اداری و سربرگ

هویت یکپارچه بصری که طراحی ست اوراق اداری یکی از اجزای مهم آن است، بحثی مهم در برندینگ یک مجموعه است. علاوه بر آن که طراحی سربرگ یا حتی سایر اقلام ست اداری بصورت یکپارچه، پرستیژ کاری یک مجموعه را بالا برده و هویت یکپارچه آن‌را نشان می‌دهد، در بحث دانش برند نیز می‌تواند به آن مجموعه یاری رساند.

دانش برند به تمامی اطلاعات و یافته‌های یک مخاطب در ارتباط با یک برند گفته می‌شود که در ذهن او باقی می‌ماند. بدین ترتیب این همخوانی بصری حس خوبی را به مخاطبانتان القا می‌کند.

تصور کنید یکی از مشتریانتان از ابتدای دری که وارد مجموعه شما می‌شود تا اوراق قرارداد و خروج از آنجا با یک هویت یک پارچه و مواجه است به صورتی که همه چیز باهم همخوانی دارند.

به طبع حس بهتری را از همکاری با شما خواهد گرفت. این مانند شخصی است که هنگام سوار شدن داخل یک ماشین لوکس انتظار دارد تمام اجزای داخلی آن بایک هماهنگی جذاب طراحی شده باشند.

خدمات پارماتیک در طراحی انواع ست اداری خلاقانه

آژانس برندینگ پارماتیک علاوه بر اینکه مشاوره برای طراحی ست اوراق اداری را بصورت رایگان برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد، صفر تا صد کار طراحی ست اداری حرفه‌ای را بر عهده گرفته که این کار نیز توسط طراحان حرفه ای و مجرب مجموعه که سال‌ها در زمینه‌های مختلف طراحی علی‌الخصوص طراحی هویت بصری برند داراری تجربه هستند، انجام می‌دهد.

امتیاز ویژه‌ای که پارماتیک برای مشتریان خود مدنظر دارد، پشتیبانی از خدمات چاپ است. پس از آنکه کار طراحی به تایید نهایی رسید، تیم برندینگ پارماتیک علاوه بر آنکه خود کار را وارد پروسه چاپ می‌کند، از طرفی دیگر توسط ناظران حرفه‌ای چاپ این مجموعه، روند چاپ ست اداری شما زیر نظر این افراد هم از نظر فنی و هم از نظر کیفی مورد بازیابی و نظارت قرار خواهد گرفت.

در نهایت پس از اتمام کار چاپ بسته های ست اداری چاپ شده به آدرس اعلامی شما از طریق پست یا باربری، ارسال خواهد شد.

خدمات طراحی سربرگ و ست اداری
هزینه طراحی انواع ست اداری

هزینه طراحی انواع ست اداری بر حسب نوع پروژه متغیر است. یکی از دلایل اصلی آن نیز درخواست المان‌های متفاوت برای طراحی توسط کارفرماست. به عنوان مثال برندهایی وجود دارد که نیاز به کارت شناسایی ندارند ولی در عوض برندهای دیگری خواهان طراحی این کارت‌ها هستند. پس بدین ترتیب است که قیمت‌های طراحی ست اداری نسبت به پروژه موجود متغیر است.

به صورت کلی یک ست اداری که شامل طراحی سربرگ، فولدر، فاکتور، کارت ویزیت وپاکت نامه می‌باشد، به عنوان یک ست اداری استاندارد تلقی می‌شود.

هزینه این ست اداری استاندارد 6.200.000 تومان در نظر گرفته می‌شود که این مبلغ بسته به بزرگی و نوع پروژه می تواند کم و یا زیاد شود.

مراحل سفارش طراحی ست اداری، سربرگ

در صورتیکه از طریق آژانس برندینگ پارماتیک اقدام به طراحی ست اداری خود کنید دو حالت را پیش رو خواهیم داشت:

  • حالتی که قبلا برای شما لوگو و طرح‌های گرافیکی متناسب با برند شما طراحی شده باشد: در این حالت شما با در اختیار گذاشتن لوگو خود به همراه رنگ‌های سازمانی و سایر طرح‌های گرافیکی طراحی شده برای برندتان به تیم برندینگ پارماتیک، فرآیند طراحی ست اداری حرفه‌ای شما بر اساس هویت طراحی شده برای برندتان صورت خواهد گرفت.
  • حالتی که شما هیچ لوگویی برای برندتان ندارید: از آنجا که لوگو رکن اصلی برای طراحی سایر اجزای برند است، در نتیجه بدون آن امکان طراحی یک ست اوراق اداری حرفه‌ای وجود نخواهد داشت. در نتیجه روند کار بدین شکل خواهد بود که ابتدا فرآیند طراحی لوگو، رنگ‌های سازمانی و طرح‌های گرافیکی برای برند شما آغاز خواهد شد و پس از آنکه کار بصورت نهایی تایید شد، فرآبند طراحی ست اداری بر اساس هویتی که قبلا توسط تیم ما طراحی شده است، آغاز خواهد شد.

نحوه سفارش طراحی ست اداری توسط پارماتیک نیز به این شکل است که شما با یکی از شماره‌هایی که در زیر آماده است تماس گرفته و پس از اعلام شرایط برند خود بر اساس حالت های فوق اقدام به ثبت سفارش خواهید نمود و پس از عقد قرارداد و در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی از طریق شما برای تیم طراحی پارماتیک. کار طراحی ست اداری برند شما استارت خواهد خورد

نمونه طراحی‌های ست اداری حرفه‌ای پارماتیک

نمونه هایی که مشاهده میکنید بخشی از نمونه کارهای طراحی ست اداری حرفه ای توسط پارماتیک است.