پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت در ارومیه | سئو سایت

کسب و کار خود را از همان ابتدا حرفه ای آغاز نمایید

? انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در ارومیه از نگاه مخاطبان ?
طراحی وبسایت خود را به حرفه ای ترین شرکت ارومیه بسپارید. ما از ابتدا تا به درآمد رسیدن وبسایت شما ، همراه شما خواهیم بود ، ارائه خدمات طراحی سایت ، سئو سایت ، تولید محتوا و … در سطح کاملا حرفه ای و کشوری.

سئو سایت در ارومیه
سئو سایتصفحه یک گوگل
افزایش فروش
افزایش مخاطبان واقعی
طراحی لوگو حرفه ای
اعتماد+8 سال سابقه
مورد تایید
برندها و کمپانی های مطرح
طراحی سایت
طراحی سایت سایت حرفه ای
طراحی خلاقانه
خلق اثری متفاوت

تولید محتوای کاملا اختصاصی و بهینه شده برای موتورهای جستجو از جمله گوگل

سئو سایت با رعایت اصولی و درست نکات ، صفحه اول گوگل را به شما هدیه خواهیم داد

طراحی سایت با جدیدترین اصول برنامه نویسی و کاملا بهینه برای موتورهای جستجو

طراحی کاملا اختصاصی و حرفه ای لوگو ، برند شما را حرفه ای تر نمایش می دهیم

طراحی یک هویت بصری کامل برای تبدیل کردن کسب و کار شما به یک برند

بازاریابی شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب و افزایش هرچه بیشتر فروش

مشاوره طراحی سایت

روند طراحی سایت با تیم پارماتیک

روند طراحی سایت

Google First Page

صفحه اول گوگل را به خودتان هدیه دهید

ما در پارماتیک خدمات سئو سایت در ارومیه را نیز ارائه می کنیم. استفاده از جدیدترین متدهای ارائه شده در سال 2020 باعث خواهد شد سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و از همین طریق بر مخاطبان شما اضافه شود. بهبود سئو سایت شما توسط بهترین سئوکاران انجام خواهد شد. سئوکارانی که در سطح کشوری فعالیت می کنند و دارای رزومه های قوی می باشند.

طراحی سایت در ارومیه با تیم پارماتیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از آنجایی که آژانس بازاریابی پارماتیک به دلیل آنکه در سطح کشوری فعالیت می کند و نه فقط در سطح استان ، از تجربه بسیار بالاتری برخوردار است. همواره تلاش پارماتیک بر این بوده است که بتواند خدمات فوق العاده را همراه با مناسب ترین قیمت برای کارفرما عرضه کند تا بتواند نهایت رضایت را از کارفرما کسب نماید.
از آنجایی که تیم اصلی پارماتیک در کلان شهر ارومیه فعالیت می کند ، تصمیم گرفتیم خدمات با کیفیتی که در سطح کشوری و برای کابرانمان در سرتاسر کشور عرضه می کنیم را این بار برای همشهریان عزیز خود فراهم کنیم تا بتوانند برای اولین بار در سطح استان از خدمات طراحی سایت ، افزایش فروش ، افزایش ترافیک سایت ، سئو و بهینه سازی و … در سطح کشوری برخوردار باشند و بتوانند برای اولین بار با یک تیم کاملا حرفه ای همکاری نمایند.
پارماتیک همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را ارائه کند از همین رو می توانید قبل از انجام هرگونه اقدامی از مشاوره های کاملا رایگان را پارماتیک برخوردار باشید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید

طراحی سایت در ارومیه

در بالا برخی از نمونه کارهای طراحی سایت شرکت پارماتیک که در شهر ارومیه انجام شده اند را مشاهده کردید. باید بگوییم اینها تنها برخی از نمونه کارهایی است که شرکت پارماتیک در فرایند طراحی وبسایت در ارومیه انجام داده است و به دلیل داشتن نوع قرارداد با کارفرما از قراردادن بسیاری از سایت ها معذور بوده ایم. لذا برای مشاهده هرچه بیشتر سایت های طراحی شده توسط پارماتیک می توانید با ما تماس حاصل کنید.

در ادامه از شما می خواهیم نظرات کارفرمایان قبلی شرکت پارماتیک را به دقت بررسی و مطالعه نمایید تا خود شاهد نظرات مثبت این کافرمایان عزیز نسبت به پارماتیک باشید.

اما چرا پارماتیک بهترین گزینه برای طراحی سایت در ارومیه می باشد؟

پارماتیک با گردآوری افراد متخصص در زمینه های مختلف باعث شده است که هر فرد تنها در زمینه تخصصی خود مشغول به کار شود و بر خلاف بسیاری از شرکت های طراحی سایت در ارومیه که صفر تا صد یک پروژه را افراد بسیار محدود و گاها حتی یک نفر انجام می دهد ، ما معتقدیم که افراد باید در زمینه های خود مشغول به کار شوند.اجرای این سیاست در آژانس بازاریابی پارماتیک سبب شده تا تمامی پروژه های ما به بهترین شکل ممکن تحویل مشتری شود.

شرکت طراحی وب سایت در ارومیه

همچنین شرکت پارماتیک تنها شرکتی در ارومیه می باشد که از همان شروع کار خود بازار کشوری را مدنظر گرفته بود و به همین دلیل مشتریانی از سرتاسر کشور داشته است. این موضوع خود باعث می شود پروژه هایی که تحویل کارفرما می شود در سطح بالاتری قرار بگیرند. همچنین تجربه و مهارت بالایی را که فعالیت در سطح کشوری نیاز دارد ، پارماتیک توانسته است به خوبی در مدت زمان حضورش اثبات کند و رضایت 98 درصدی کارفرمایان خود گواه بر این قضیه است.

طراحی سایت در ارومیه به شکلی متفاوت

پارماتیک از این امر طراحی سایت در ارومیه را ارائه کرده که بر این باور است همشهریان عزیزمان لیاقت این را دارند که سایت هایی که قصد طراحی آن را دارند به بهترین حالت ممکن و با جدیدترین متدهای روز دنیا طراحی شوند.پارماتیک در طراحی سایت ارومیه این تضمین را همیشه کرده و می کند که جدیدترین متدهای برنامه نویسی ، سئو ، خدمات گرافیکی و … در فرایند طراحی سایت شما اعمال شوند و سایتی کاربر پسند در اختیار شما قرار بگیرد.

در ابتدای کار تیم گرافیکی پارماتیک یک ساختار
کلی از صفحات و چیدمان را برای شما مشخص
می کند تا دید کلی نسبت به سایت خود داشته
باشید این چیدماان بسته به نوع و فعالیت کار
شما متفاوت خواهد بود

پس از آن که طرح کلی و یا همان وایرفریم توسط
شما تایید شد ، طراحان پارماتیک آن را به صورت
گرافیکی برای شما طراحی خواهند کرد تا با دقت
تمام جزئیاتی که در مرحله قبل مشخص نموده
بودید مشاهده نمایید

حال نوبت برنامه نویسان پارماتیک است
که سایت شما را باتوجه به دومرحله قبل کدنویسی
نمایند . کدهای نوشته شده بر اساس الگوریتم
های گوگل بوده و سایت شما بهینه ترین
کدنویسی را خواهد داشت

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

به خوبی واقف هستید که ارومیه نیز پیش به سویی می رود که بیشتر مردم کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. اگر کسب و کاری دارید بهتر است به فکر این باشید که چگونه می توانید از طریق نوین و اینترنت مشتریان بیشتری برای کسب  کار خود جذب کنید. به راستی که روزی فراخواهد رسید که بازارهای سنتی بیشتر مشتریان خود را از دست خواهند داد و اگر شما از همین امروز به فکر کسب و کار خود در دنیای اینترنت آن هم به صورت اصولی نباشید ، شاید سال دیگر خبری از کسب و کار شما در بین زبان ها نباشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی در ارومیه

از دیگر مزیت های فروشگاه های اینترنتی این است که بر تعداد مخاطبان شما روزانه اضافه خواهد شد و می توانید با مدیریت و برنامه ریزی درست فروش بسیار خوبی را تجربه کنید.

پارماتیک با داشتن نمونه های موفق فروشگاه اینترنتی در ارومیه می تواند شما را در رسیدن به خواسته هایتان یاری کند

داشتن یک فروشگاه می تواند کمک بسیاری به کسب و کار شما کند، به خوبی به این موضوع واقف هستیم که امروزه افراد بسیاری از اینترنت و فضای وب استفاده می کنند و این آمار و تعداد افراد روزانه افزایش پیدا می کند. این امر در کشور ما نیز صادق است و بنابر آمار یکی از وبسایت های معتبر ،روزانه به صورت تقریبی چهل هزار مخاطب ، به جمع کسانی که از اینترنت برای اولین بار در کشور استفاده می کنند ، اضافه می شود.

این موضوع نشان دهنده این است که اگر کسب و کار شما بتواند این مخاطبان را جذب کند می تواند درآمد بسیار خوبی را بدست آورد. طراحی سایت فروشگاهی نیازمند دانشی است که علاوه بر بهینه بودن سایت هم از لحاظ کدنویسی هم از لحاظ بهینه بودن برای موتورهای جستجو از جمله موتور جستجوگر گوگل ، زیبایی و کاربرپسند بودن ، بتواند در نتایج موتورهای جستجو نیز ظاهر شود.

طراحی سایت شرکتی در ارومیه

طراحی سایت شرکتی در ارومیه

بخاطر موقعیت مکانی مناسب کلان شهر ارومیه ، شرکت های بسیاری در ارومیه فعالیت می کنند. به خوبی می دانیم که بیشتر افرادی که برای اولین بار می خواهند درباره شرکت شما اطلاعاتی بدست آورند آن را در فضای اینترنت و وب جستجو خواهند کرد. چه می شود اگر شما در این نتایج جایی نداشته باشید و یا حتی وبسایت زیبایی برای نمایش خدمات و یا کالاهای خود برای کاربران نتوانید ارائه دهید؟!؟

پارماتیک پلن های متفاوتی را برای شرکت ها در نطر گرفته است تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه وبسایتی زیبا و جذاب برای سایت خود تحویل بگیرند.

افرادی که قصد دارند با برند تجاری و خدمات و کالاهای شما آشنا شوند مسلما به دنبال شما در اینترنت خواهند گشت. حال ممکن است این افراد از ارومیه و یا سایر نقاط کشور باشند. مزیت داشتن وبسایت برای یک شرکت این است که کاربران از تمام نقاط می توانند شما را بشناسند و می توانید با کمترین هزینه تبلیغاتی راه های ارتباطی بین خود و مخاطبتان ایجاد کنید.

اگر شما هم برای نام برند تجاریتان و خدماتی که ارائه می دهید ارزش قائل می شوید بهتر است در سریع ترین زمان ممکن برای شرکتتان یک وبسایت در نظر بگیرید ، چرا که کاربران بیشتر به یک منبع معتبر همانند وبسایت بیشتر اطمینان خواهند کرد تا صرفا وجود شبکه های اجتماعی

 

پادکست تهیه شده برای طراحی وب سایت در ارومیه

پادکست تهیه شده برای سئو سایت در ارومیه

سئو سایت در ارومیه

سئو سایت در ارومیه

بهینه سازی برای موتور جستجو یا SEO موضوع مهمی است که توانسته در بین مدیران وب سایت ، وبمسترها و … نقش مهمی را ایفا کند. سئو کردن یک سایت در کلمات کلیدی مورد نظر می تواند باعث افزایش ترافیک چشمگیر و هدفمند یک سایت و در نهایت کسب درآمد از آن سایت شود. فرقی نمیکند که از کدام شهر بخواهید سئو انجام دهید سئو سایت در ارومیه باشد یا شهر های دیگر. مزیت سئو این است که کسب و کار شما می تواند در تمامی اقسا نقاط دنیا دیده شود و بخاطر همین موضوع می توانید درآمدهای قابل توجهی کسب کنید. شما با سئو سایت در ارومیه ، از تمام کشور مخاطب جذب خواهید کرد.

چرا پارماتیک بهترین گزینه برای سئو سایت شما در ارومیه می باشد؟

سئو و بهینه سازی سایت نیازمند تجربه و دانش کافی است این که چگونه بتوانید افزایش ترافیک از گوگل داشته باشید و بتوانید فروش خود را چندین برابر کنید. پارماتیک با داشتن نمونه کارهای قوی در سئو و بهینه سازی سایت و همچنین داشتن مهارت کافی در انتخاب کلمات مناسب برای یک کسب و کار می تواند باعث پیشرفت سایت و افزایش ترافیک از گوگل برای سایت شما شود. اگر تا کنون با سئو آشنایی نداشته اید پیشنهاد می کنیم با ما تماس گرفته و از معجزات سئو در روند رشد کسب و کارها آگاه شوید . کسب و کارهایی که پارماتیک مشاور ، مسئول سئو و دیجیتال مارکتینگ آنها بوده است و بعد از مدتی این کسب و کارها توانسته اند به درآمدهای بسیار بالایی دست یابند

سئو سایت در ارومیه

فرقی نمی کند که شما یک پزشک باشید و یا مدیر یک فروشگاه اینترنتی ، با استفاده از سئو سایت مشتریان شما افزایش خواهند یافت و شما بیش از پیش مطرح خواهید شد. اگر شما یک پزشک مغز و اعصاب هستید فرض کنید که بعد از گذشت دو تا نهایتا سه ماه ، بیماران در سرتاسر کشور با جستجوی عبارات پزشک مغز و اعصاب با سایت شما مواجه شده و شما یکی از ده پزشکی باشید که در نتایج صفحه اول گوگل به کاربران سرتاسر ایران نمایش داده شود. یا فرض کنید به عنوان یک شرکت تولید کننده فن های صنعتی می خواهید وقتی مخاطبی عبارت فن صنعتی را جستجو کرد با سایت شما روبرو شود و همین موضوع است که باعث افزایش فروش شما خواهد شد. دیگر فرقی نخواهد کرد که شما در کدام شهر فعالیت می کنید مخاطبان شما از تمام نقاط به دنبال محصولات و خدمات شما خواهند بود.

نظر برخی مشتریان طراحی سایت ارومیه

سوالات متداول

1-آیا سایتی که طراحی می شود در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله ، تمامی سایت هایی که توسط مجموعه پارماتیک طراحی می شود قابل گسترش بوده و ما برنامه نویسی سایت را به گونه ای انجام میدهیم که در هر زمان بتوانیم با کمترین هزینه ممکن سایت شما را ارتقا دهیم. همچنین سایت ها به صورت کاملا رایگان در زمان های مناسب از طرف پارماتیک بروزرسانی می شوند تا مشکلات امنیتی و سرعت آن نیز با توجه به الگوریتم های جدید حل شده باشد.

2- منظور از طراحی سایت داینامیک چیست؟

زمانی که وبسایت شما به صورت داینامیک طراحی می شود ، امکان ویرایش بخش های مختلف توسط شما نیز وجود خواهد داشت. در واقع در سایت هایی که به صورت داینامیک هستند ، یک بخش مدیریت طراحی می شود که مدیر یک سایت می تواند مطالب ، برگه ها ، مشاهده سفارش ها و فروش ، ساختار مشخص و برخی دیگر از تغییرات را بدون کد نویسی انجام دهد.

3- آیا می توانید کلمات سایتم را برای همیشه به خط اول گوگل بیاورید و سایتم برای همیشه در نتایج بالا بماند؟

مسلما هیچ فردی نمی تواند به شما این تضمین را بدهد و اگر فرد یا شرکتی ، چنین ادعایی کرد تنها بی تجربه بودن خود را در زمینه سئو سایت نشان می دهد و کلاهبرداری بیش نیست. ما به هیچ عنوان تضمینی بابت سئوی سایت نمی دهیم اما با مشاهده نمونه کارهای ما به این موضوع پی خواهید برد که تمامی مشتریان قبلی ما به صفحات اول رسیده اند. بهترین اثبات برای ادعا ، نمونه کارهای موجود هر شرکت است. و باید یادآوری کنیم که به هیچ وجه شما در رتبه های بالای گوگل نخواهید ماند مگر اینکه به صورت مداوم بر روی سئوی سایت شما کار شود.

4- آیا پس از طراحی سایت می توانیم خودمان تغییرات لازم را روی سایت انجام دهیم؟

بله – برای شما یک پنل مدیریتی کاملا حرفه ای در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن بتوانید بخش های مختلف سایت خود را تغییر دهید. از همین رو ما یک فیلم آموزشی کامل از نوع تغییرات سایتتان به شما تحویل می دهیم تا با استفاده از آن بتوانید بخش های مختلف را خودتان تغییر دهید.

5- هزینه طراحی و ساخت یک سایت چقدر است؟

قطعا نمی توان تا زمانی که خواسته های شما مشخص شود هزینه یک سایت را برآورد کرد. اما در حالت کلی هزینه ساخت یک سایت به زبان برنامه نویسی ، طراحی گرافیکی اختصاصی ، بهینه بودن کدها برای موتورهای جستجو ، تکنولوژی های استفاده شده در آن ، سرعت سایت ، امنیت و … بستگی دارد. ممکن است ظاهر دو سایت کاملا مشابه باشد اما کدهای استفاده شده باهم تفاوت داشته باشد. پس لطفا گول قیمت های پایین را نخورید تا مجبور نباشید برای بار دوم هزینه ای را برای سایت دوم خود پرداخت کنید. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت خود با کارشناسان پارماتیک تماس بگیرید تا مشاوره ای رایگان در این باره داشته باشید.

6- آیا بعد از طراحی سایت می توانم از سایتم کسب درآمد داشته باشم؟

بله شما هم می توانید از سایت خود درآمد کسب کنید. اما کسب درآمد از سایت نیازمند داشتن دانشی به اسم دیجیتال مارکتینگ است. پارماتیک با داشتن نمونه های کاملا موفق که توانسته اند از سایت ها خود درآمدهای چند ده میلیونی ، چند صد میلیونی و حتی چند میلیاردی در ماه کسب کنند می تواند به شما نیز در این مسیر کمک کند تا شما نمونه ی موفق بعدی شرکت پارماتیک باشید.

7- هزینه سئو سایت چقدر است؟

هزینه سئوی یک سایت با توجه سختی کلمه ، رقابت در آن کلمه ، وضعیت کلی سایت شما از لحاظ سئو ، بررسی رقبا و … تعیین می شود. اما در حالت کلی می توان انتظار داشت سئوی یک کلمه از 500 هزار تومن شروع و تا چند میلیارد تومن متغیر باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اصولی در مورد قیمت سئوی سایتتان می توانید با کارشناسان پارماتیک تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما داشته باشند.

8- آیا سایت من بعد از طراحی شامل پشتیبانی می شود؟

بله – تمامی سایت ها 6 ماه پس از طراحی به صورت کاملا رایگان پشتیبانی می شوند و تمامی موارد به سایت از طرف ما حل و برطرف می شود. پس از آن نیز با پرداخت هزینه ای جزئی می توانید پشتیبانی خود را تمدید نمایید.

5/5 - (271 امتیاز)