پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت املاک

همین حالا به دنیای اینترنتی وارد شوید

? طراحی بیش از 50+ وبسایت املاکی ?
آژانس بازاریابی پارماتیک
با ارائه خدمات طراحی سایت املاک و سئو سایت املاک آماده ارائه بهترین خدمات ممکن در این زمینه می باشد.
با طراحی سایت املاک و سئو و بهینه سازی ویسایت املاک بیشتر دیده خواهید شد و روز به روز مشتریان بیشتری به سایت شما خواهند آمد .

سئو سایت در ارومیه
طراحی اختصاصی طراحی واکنش گرا
سئو محور
و پشتیبانی سایت
طراحی لوگو حرفه ای
اعتماد+8 سال سابقه
مورد تایید
برندها و کمپانی های مطرح
طراحی سایت
طراحی سایت سایت حرفه ای
طراحی خلاقانه
خلق اثری متفاوت

سایت املاک مانند یک گالری از خانه ها و ملک های مختلف است که مشتری های شما در داخل آن خیابان ها و کوچه ها را طی می کنند و به راحتی به آنچه می خواهند می رسند. مشاوران خرید و فروش خانه و املاکی ها نباید از طراحی وب سایت املاک مخصوص خود غافل بمانند. چرا که سایت شما نماینده همیشگی شما در شبکه جهانی اینترنت خواهد بود. تجربه پیدا کردن انواع ملک ها با سرچ در داخل یک وبسایت برای مشتری های شما مفرح و کارآمد است. برای همین بهتر است که این تجربه را با کاربران خود در میان بگذارید. اما تفاوت هایی در طراحی سایت املاک با دیگر کسب و کارها وجود دارد که بهتر است بدانید. پس با ما در دپارتمان پارماتیک همراه باشید.
طراحی سایت املاک و بنگاه های ملکی

مزایای طراحی سایت املاک

یکی از اصلی ترین مزیت های طراحی سایت املاک برای کارفرماها و کاربران، کمتر کردن هزینه ها است. این مزیت شامل هر دو طرف قرارداد می شود. پس هم املاکی ها و هم مشتری ها از وجود یک وبسایت املاکی استقبال خواهند کرد. از طرفی فرآیند پیدا کردن ملک مورد نظر برای کاربران بسیار آسان می شود. شما می توانید با فعال کردن پنل جستجوی پیشرفته انواع ملک ها را از نظر مساحت، رنج قیمت، نوع ملک (تجاری، مسکونی، تجاری-مسکونی، اداری و…) محدوده جانمایی و … برای کاربران دسته بندی کنید. از جمله دیگر مزیت های طراحی سایت املاک:

  • یک نوع تبلیغ دائمی به حساب می آید، که هزینه های آن از دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات مناسب تر است.
  • با داشتن یک سایت املاکی می توانید بر بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • مکان ملک های مختلف را بر روی نقشه گوگل یا همان گوگل مپ می توانید به کاربران خود نشان دهید. این یعنی کار معرفی شما آسان خواهد شد.
  • با دسته بندی و تکمیل کردن مشخصات هر ملک به راحتی می توانید یک آلبوم به کاربر ارائه دهید که خیلی سریع به بخش های مختلف دسترسی داشته باشد.
  • در کنار اینها می توانید اخبار مختلف در مورد املاک و خرید و فروش را نیز در وبسایت خود قرار دهید که از نظر سئو و جذب مخاطب تاثیر زیادی روی وب سایت شما خواهد داشت.
  • افراد مختلف می توانند ملک خود را در وب سایت شما به نمایش بگذارند و یا آن را به فروش برسانند.
  • شما می توانید در صفحه اول گلچینی از چند ملک بخصوص را اول قرار دهید که بازدید بیشتری بخورند.
  • خدمات خود را می توانید دسته بندی کنید. مثل می توانید بخش فروش، بخش رهن، بخش اجاره و یا خرید را به طور مجزا قرار دهید.

از جمله تفاوت های طراحی سایت املاک با دیگر حرفه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان افزودن گالری تصاویر ملک
  • استفاده از جی پی اس یا مکان نما که کاربر بتواند محدوده و موقعیت ملک خود را چک کند
  • عضویت ویژه برای کارکنان و مزایای بیشتر برای آنهایی که در این عضویت ثبت نام می کنند.
  • نمایش دادن املاک ویژه و اکازیون
  • بخش وبلاگ و مقاله ها
  • نمایش موقعیت ملک ها

نکات طراحی سایت املاک  حرفه ای

بهترین راه برای طراحی سایت این است که به افراد حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. اگر زیباترین وبسایت را هم برایتان طراحی کنند، اما خدمات پشتیبانی و سئوی اولیه را ارائه ندهند، متاسفانه وب سایت شما دیده نخواهد شد. برای همین است که ما در گروه پارماتیک با ارائه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت املاک و با در نظر گرفتن نیازهای گرافیکی و حرفه ای این نوع کسب و کار به دنبال تطابق دادن شما با الگوریتم های جدید گوگل هستیم. اصلی ترین بخش های یک سایت املاکی به شرح زیر می باشند:

-درباره ما:

این قسمت را به صورت کامل و حرفه ای ارائه دهید. سابقه کار شما، آدرس املاکی و شماره تلفن ها برای تماس گرفتن را حتما وارد کنید. این قسمت در اعتماد سازی مشتری ها تاثیر بسیار زیادی دارد. چرا که آنها به دنبال افراد حقیقی می گردند.

-جستجو ساده و پیشرفته:

هر چقدر که مدت زمان جستجو و راحتی مشتری های خود را بیشتر کنید، آنها بیشتر در وب سایت شما پرسه خواهند زد. پنل های جستجو و دسته بندی همین کار را می کنند. پس اگر صاحب یک آژانس املاک هستید، به این قسمت وبسایت خود دقت داشته باشید.

-نظرات کاربران:

به اشتراک گذاشتن تجربه و نظر کاربر های مختلف نیز از قسمت های پربازدید سایت شما خواهد بود.

-شبکه فروش:

این بخش شامل همان دسته بندی برای قسمت های مختلف خرید، رهن و اجاره می باشد. حال می توانید همین شبکه را برای کاربران قابل دسترس کنید و آنها بتوانند ملک خود را در وبسایت شما به فروش برسانند. این از خدمات اختصاصی طراحی سایت املاک تیم پارماتیک است.

از دیگر بخش های مهم یک سایت املاک می توان به قالب دهی مناسب آیکون ها و زبانه ها، رعایت اصول سئو حداقل به صورت اولیه، هماهنگی رنگ  و بافت، بهینه سازی صفحات و ایجاد عکس های واضح و توضیحات شفاف اشاره کرد.
طراحی سایت املاک حرفه ای و مشاور املاک

هزینه طراحی سایت املاک

این بحث کاملا به میزان خدمات و پنل هایی بستگی دارد که شما به دنبال آن هستید. اما خبر خوب برای تمام دارندگان آژانس املاک و فروشندگان ملک این است که ما در پارماتیک با هزینه های مناسب، کارهای حرفه ای را ارائه می دهیم. از آنجایی که کیفیت کار نهایی و رضایت، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، برای همین از انجام هرگونه کار بی کیفیت و هزینه های پایین خودداری خواهیم کرد. در این راستا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره های رایگان و تخصصی ما را دریافت کنید.

خدمات شرکت طراحی سایت مشاور املاک پارماتیک

نکته بسیار مهم که باید حتما به آن دقت داشته باشید، لیست خدمات شرکتی است که طراحی سایت املاک را برای شما انجام می دهد. حتما لیست خدمات و نمونه کارهای آنها را بi دقت بررسی کنید. این دو کلید طلایی برای پیدا کردن حرفه ای ها است. چون قطعا در کنار افراد حرفه ای به نتیجه مطلوب خواهید رسید. برخی از خدماتی که طراحان پارماتیک در طراحی وب سایت املاک ارائه می دهند به شرح زیر است:

  • ظاهر گرافیکی جذاب و مناسب با حرفه
  • به کار بردن جدیدترین متدهای UI و UX
  • نشان دادن نقشه داخل وبسایت هم به صورت گوگل مپ و هم به صورت نقشه گسترده
  • اضافه کردن عکس و ویدئو
  • اضافه کردن بخش نظر سنجی برای کاربران و نشان دادن بازخوردها
  • پشتیبانی حرفه ای و رایگان به مدت 6 ماه
  • ارتباط مستمر و مسئولانه با مشتریان
  • ذخیره تمام اطلاعات مفید در داخل وب سایت
  • اضافه کردن بخش اخبار دنیای املاک
  • تفکیک و دسته بندی تمامی بخش ها چه در فروش و چه در خرید
  • اضافه کردن توضیح برای هر کدام از ملک ها و هر کدام از دسته بندی ها

ویژگی های سایت املاک پارماتیک

در کنار موارد بالا، می توانید از دیگر خدمات اختصاصی و تخصصی تیم ما نیز بهره مند شوید. از جمله اینکه کاربرهای شما بتوانند خود ملک را برای فروش، رهن یا اجاره به سایت اضافه کنند. تصاویر به روز از هر ملک را وارد کنند. اعضایی که وارد وب سایت شما می شوند، خود صفحه و حساب کاربری داشته باشند. در داخل وب سایت امکانات چت آنلاین ایجاد کنید. البته تمامی این موارد زیر نظر و با تایید مدیر وبسایت خواهد بود. برای همین است که ما افتخار این را داشته ایم که بگوییم کیفیت کار ما ضمانت اعتماد شما خواهد بود. حتما از نمونه های طراحی سایت ما دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

نیاز به مشاوره در مورد طراحی سایت و سئو سایت املاک خود را دارید؟!؟ 

همین حالا با شماره‌های 02128422650 | 02128422678 | 02128421578 تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی لازم را به رایگان به شما دهیم

نمونه طراحی سایت املاک 

دیدن نمونه سایت های املاک دید شما را نسبت به آنچه می خواهید باز خواهد کرد. برای همین توصیه اکید متخصصان طراح ما این است که نمونه های موفق را حتما بازدید کنید و به حجم کارها و خدمات آنها دقت باشید. در این راستا تیم پارماتیک توانسته است که صفحه های موفقی را برای صاحبان این کسب و کار ایجاد کند. شما می توانید نفر بعدی این پروسه باشید.

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه سایت‌هایی که توسط مجموعه پارماتیک طراحی شده‌اند را مشاهده نمایید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.