پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت در کرج

کسب و کار خود را از همان ابتدا حرفه ای آغاز نمایید

? طراحی بیش از 60+ سایت شرکتی و فروشگاهی در کرج ?
ما در دپارتمان پارماتیک این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با صرف هزینه های مناسب بتوانید صاحب سایت خود شوید. حال برای وبسایت های اختصاصی و تخصصی تر، می توانید در میان گزینه های بیشتری انتخاب کنید

خدمات طراحی وب سایت در کرج

خبرهای خوبی برای تمام کسانی که به دنبال خدمات طراحی سایت در کرج هستند، داریم. قبل از همه چیز اگر صاحب یک کسب و کار هستید، اما وبسایت خود را هنوز راه اندازی نکرده اید، چه بخواهید چه نخواهید از دور رقابت خارج هستید. طراحی وب سایت در کرج برای تمام آن کسب و کارهایی است که می خواهند دیده شوند و خدمات آنها با سود و فروش بیشتر روبه رو شود. برای همین ما در دپارتمان پارماتیک تمام آنچه شما در خدمات طراحی سایت در کرج نیاز دارید را برایتان فراهم کرده ایم. خدماتی که شامل موارد زیر می باشد:

  • خدمات طراحی وب سایت برای انواع کسب و کارها
  • خدمات ثبت لوگو و ثبت برند
  • خدمات بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا
  • سئو و بهینه کردن سایت

طراحی سایت در کرچ

طراحی سایت ارزان در کرج

طراحی سایت ارزان در کرج یکی از گزینه های پیش روی کسب و کارهای جدید است. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان با هزینه های مناسب هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. با رعایت حداقل ها و تضمین کیفیت وب سایت می توان با صرف هزینه های پایین نیز صاحب وبسایت شد. در طراحی سایت دو مسئله ی بسیار مهم وجود دارد. اولین مساله دید و تجربه کاربران شماست؛ یعنی تمام کسانی که از وبسایت استفاده می کنند. دیگر مساله مهم سئوی سایت است که بتوانید مطابق با الگوریتم های جدید گوگل به رقابت با دیگر وب سایت های همکار بپردازید. متخصصان ما در طراحی سایت در کرج با در نظر گرفتن شرایط لازم و مسائل پیش روی حرفه ی شما به طراحی خواهند پرداخت. اما در کدام زمینه، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید؟ فروشگاهی؟ املاک؟ خدماتی؟ یا …

طراحی سایت اختصاصی در کرج

شاید برای شما نیز سوال باشد که طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا انجین های آماده مانند جوملا و وردپرس؟ البته که محیط های با طرح های آماده مانند وردپرس برای بعضی از کسب و کارها مانند فروشگاهی و یا همایش ها خیلی خوب جواب می دهد. اما ایده های جدید و متفاوت را تنها با طراحی وب سایت اختصاصی می توان پیاده کرد. اگر شما نیز ایده های متفاوت و کسب و کار گسترده ای دارید و نیاز به طراحی سایت در کرج به صورت اختصاصی دارید، جای نگرانی وجود ندارد. موارد زیر را در طراحی سایت اختصاصی همیشه به یاد داشته باشید:

  • آدرس وب سایت و نام مناسب را از پیش انتخاب کرده باشید
  • هاست مناسب را انتخاب کنید
  • رنگ سایت شما باید خاص و مناسب باشد
  • برای منوها باید حسابی فکر کرده باشید، نظم منوها بسیار مهم است.س
  • کدام تصاویر را باید به کار برد؟
  • بر روی قسمت تماس با ما کار کنید
  • یک صفحه برای “درباره ما” اختصاص دهید
  • گشتن در سایت باید برای کاربران راحت باشد
  • سرعت وبسایت شما در ماندن و یا لفت دادن کاربر بسیار تاثیر گذار است.

این را همیشه به یاد داشته باشید، شما برای طراحی سایت اختصاصی به تیم متخصص نیاز خواهید داشت. در این راستا می توانید مشاوره های اختصاصی ما را دریافت کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

بخش زیادی از تقاضاها برای طراحی سایت در کرج در حوزه فروشگاهی می باشد. دور از انتظار نیز نمی باشد. وقتی می توانید با طراحی سایت فروشگاهی درآمد خوب و رو به رشدی را داشته باشید، پس چرا این کار را نکنید. ما به طراحی سایت فروشگاهی مانند ویترین یک فروشگاه نگاه خواهیم کرد. مشتری های شما باید با یک ویترین شیک مواجه شوند و سپس در کتگوری های مختلف وبسایت شما شروع به گردش و بازدید کنند.

برای همین نکات مهمی در طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد که باید حتما رعایت شود:

  1. شما در سایت فروشگاهی خود، به فروش محصول خواهید پرداخت، پس محصولات خود را به طور کامل دسته بندی و معرفی کنید.
  2. اینکه کاربر یا مشتری بتواند داخل وبسایت شما کالای خود را سرچ کند، خیلی خوب می شود.
  3. آدرس های داخلی را در وبسایت وارد کنید، و به کاربر بگویید که در کدام آدرس و دسته بندی قرار دارد.
  4. حتما از محصولات خود، تصاویر مرتبط را پیوست کنید.
  5. دیگر محصولات مرتبط را نیز به کاربران معرفی کنید.
  6. عملیات خرید را برای مشتری های خود آسان کنید
  7. سبد خرید برای آنها قرار دهید، که چند محصول را وارد آن کنند.
  8. خصوصیات محصولات را تا جای ممکن به طور کامل وارد کنید

ما در دپارتمان پارماتیک برای طراحی سایت در کرج، تمام این موارد را به طور کامل برای شما عملی خواهیم کرد.

طراحی سایت املاک در کرج

طراحی سایت املاک در کرج مسائل خاص خود را دارد. نکته بسیار مهم در طراحی سایت املاک این است که شما باید گروه مخاطبین خود را به طور دقیق تعریف کنید. دو سوال مهم که باید پاسخ بدهید این است:

  1. مخاطبین شما چه کسانی هستند؟
  2. هدف منطقه جغرافیایی تجارت و هدف شما کدام است؟

جواب این دو سوال می تواند تاثیر زیادی در طراحی سایت املاک داشته باشید. نکته مهم دیگر در طراحی سایت در کرج برای کسب و کار حوزه املاک، بازاریابی است. بازاریابی محتوا می تواند تاثیر زیادی بر رونق کسب و کار شما داشته باشد. محتواهای مفید، جذاب و متناسب با نیاز کاربران آن را هرچه بیشتر با وبسایت شما وفق می دهد.

خدمات طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی سایت در کرج 

چارت هزینه طراحی سایت در کرج رنج های متفاوت را شامل می شود. قطعا هر چه شما بیشتر هزینه کنید، طراحی وب سایت شما حرفه ای تر و مناسب تر خواهد بود. ما در دپارتمان پارماتیک این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که با صرف هزینه های مناسب بتوانید صاحب سایت خود شوید. حال برای وبسایت های اختصاصی و تخصصی تر، می توانید در میان گزینه های بیشتری انتخاب کنید. در هر صورت شما به یک سایت نیاز خواهید داشت. پس آن را به روزهای بعد موکول نکنید، از ما گفتن!

پارماتیک؛ شرکت طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج را شرکت های زیادی انجام می دهند. البته شما حتما باید پیش از شروع کار خود، گروه مناسب را پیدا کنید. بالاخره شما یکبار می خواهید هزینه کنید و فرصت و زمان برای پشیمانی و طی کردن دوباره مسیر را نخواهید داشت. برای همین گروهی از جوانان متخصص در حوزه های مختلف کسب و کارهای اینترنتی در گروه پارماتیک دور هم جمع شده ایم تا بتوانیم استارت قدرتمندی را برای کسب و کارهای شما ایجاد کنیم. شما می توانید پیش از همه چیز از مشاوره ها و آموزش های ما بهره ببرید چون ما تنها به دنبال کیفیت هستیم.

نمونه طراحی سایت در کرج توسط پارماتیک

در حال حاضر میتوانید نمونه های طراحی سایت در کرج که در حوزه های مختلف آموزشی، املاک، فروشگاهی، خدماتی و … هستند را در وبسایت ما مشاهده کنید. موجب افتخار ما است که تعدادی از این وبسایت ها به صفحه های آشنا در حوزه ی خود تبدیل شده اند. چرا که هدف ما از اول نیز همین بوده است. شما می توانید این نمونه ها را بررسی و از تمام آنها دیدن کنید. در کنار اینها حتما از آموزش ها، مقالات و برنامه های تخصصی ما نیز بهره ببرید. یادتان باشد، که صفحه اینترنتی شما، نماینده کسب و کار شما در دنیای آنلاین است. پس بهتر است که وقت و انرژی کافی برای آن کنار بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت در کرج می توانید با واحد کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای سفارش طراحی سایت در کرج همین حالا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-2842-2678 |  021-2842-2650 | 021-2842-1578

نمونه طراحی سایت در کرج توسط پارماتیک

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه طراحی سایت در کرج که توسط پارماتیک انجام شده است را مشاهده نمایید. به دلایل نوع برخی از قراردادها امکان درج نمونه‌های بیشتر در سایت وجود ندارد. برای مشاهده بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.