پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت

کسب و کار خود را از همان ابتدا حرفه ای آغاز نمایید

? انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت از نگاه مخاطبان ?
با داشتن یک وبسایت حرفه ای می توانید چندین قدم از رقبای خود، جلوتر باشید. ما می توانیم برای شما یک سایت کاملا حرفه ای و متناسب با حوزه کاری شما برایتان آماده و طراحی نماییم.

سئو سایت در ارومیه
طراحی اختصاصی طراحی واکنش گرا
سئو محور
و پشتیبانی سایت
طراحی لوگو حرفه ای
اعتماد+8 سال سابقه
مورد تایید
برندها و کمپانی های مطرح
طراحی سایت
طراحی سایت سایت حرفه ای
طراحی خلاقانه
خلق اثری متفاوت

طراحی سایت و راه‌اندازی یک کسب و کار دیجیتال نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد. متاسفانه به دلیل رشد روز افزون تقاضای مخاطبان برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، افراد بسیار زیادی اقدام به طراحی وبسایت می‌نمایند و ورود CMS وردپرس به این زمینه نیز موجب تشدید این امر شده است.

اگر قصد شروع یک فعالیت بزرگ و بر روی اصول در بستر وب را دارید بهتر است با یک شرکت طراحی سایت معتبر در این زمینه مشورت داشته باشید تا در آینده و درست در زمانی که کسب و کار شما از بچه ای نوپا تبدیل به یک جوان شاداب و سرزنده شده‌است، مشکلات پیش پا افتاده گریبان گیر شما نشود.

دریافت مشاوره

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

اولین مرحله این است که شما باید هدف خود را از داشتن وب سایت تعیین کنید و سپس به بررسی مخاطبان هدف خود بپردازید، پس از آن تحلیل دقیقی از خواسته مخاطبان را به دست آورید.

شما باید استراتژی وب سایت خود را مطابق با بازار هدف و فضای رقابتی که در آن حضور دارید بچینید دقت داشته باشید اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید از طریق دنیای وب کسب و کار خود را گسترش دهید این مرحله مهم‌ترین مرحله برای شماست.

پس از آن باید با آژانس‌های معتبر دیجیتال مارکتینگ تماس بگیرید و با اعلام هدف خود از طراحی سایت مشاوره و راهنمایی‌های لازم را برای این کار را از آنها جویا شوید.

طراحی سایت شرکت پارماتیک

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

شرکت های بزرگ طراحی وب سایت، بیشتر بر اساس مراحل زیر سایتی را برای مشتریان خود راه‌اندازی می‌کنند:

  • بررسی بازار هدف و مخاطبان کسب و کار
  • طراحی وایرفریم سایت
  • طراحی ظاهر سایت
  • اعمال تغییرات پیشنهادی از طرف مشتریان بر روی ظاهر سایت
  • کد نویسی سایت

اینگونه شرکت‌ها، برای ایجاد نتیجه‌ای مطلوب، قبل از اقدام به طراحی سایت شروع به بررسی بازار هدف و مخاطبان مربوطه می کنند. دلیل این موضوع، طراحی وب سایتی بر اساس سلیقه این نوع قشر است تا تجربه کاربری بهینه‌ای ارائه شود.
با اطلاعات به دست آمده از مرحله قبل و خواسته های خود مشتری، وایرفریم یا همان نقشه کلی سایت پیاده سازی می‌شود. برای مثال در این وایرفریم جایگاه دکمه‌ها، عکس‌ها و محتواها به خوبی نمایش داده می‌شود.
بر اساس نقشه آماده شده، برنامه نویسان شرکت شروع به ساخت ظاهر کلی سایت می‌کنند. بعد از اتمام این مرحله، نظر کلی مشتری بر روی وبسایت اعمال شده و حال نوبت به بکند (backend) سایت می‌رسد.
زمانی که شما روی یک لینک و یا دکمه کلیک می‌نمایید، پروسه‌ای در پشت پرده رخ می دهد. این موضوع همان کد نویسی بکند سایت است و با استفاده از زبان PHP یا زبان‌های سمت سرور اعمال می‌شود.

تاثیر طراحی سایت حرفه ای بر کسب و کار

مسیر پیشرفت در کسب و کار اینترنتی مانند طی کردن یک جاده طولانی می‌باشد. هرچه قدر در این جاده از ماشین بهتری استفاده شود زودتر، راحت‌تر و با امنیت بیشتری به مقصد می‌رسیم.
در رابطه با فعالیت در وب نیز استفاده از یک سایت حرفه‌ای مانند استفاده از یک ماشین قدرتمند و مدرن می باشد. هرچه قدر وبسایتی که راه‌اندازی می‌نمایید، حرفه ای تر باشد، در رسیدن به نتیجه مطلوب زمان کمتری را سپری خواهید کرد.
یکی از بهترین خدمات طراحی سایت که می تواند یک شرکت به شما ارائه دهد، حرفه ای بودن صفر تا صد طراحی سایت است. صد البته زمانی که شما به دنبال راه‌اندازی یک وب سایت هستید، از شرکت های زیادی در رابطه با قیمت و هزینه طراحی سایت مشاوره می‌گیرید.
پس بهتر است طراحی حرفه ای سایت را قربانی قیمت آن نکنید. بالاخره هرچه کار حرفه‌ای تر باشد هزینه بیشتری را نیز بایستی متحمل شوید. هستند شرکت های طراحی سایتی که حتی با 200 هزار تومان نیز برای شما سایت راه‌اندازی می‌کنند اما آیا واقعا ارزش کار شما همین قدر می باشد؟

خدمات طراحی وب سایت پارماتیک

شرکت طراحی سایت پارماتیک، با ادعا بر این موضوع که یکی از بهترین شرکت ها در این حوزه می‌باشد، خدمات طراحی وب سایت شما را انجام می دهد. تیم ما متشکل از برنامه نویسان مجرب و گرافیست‌های حرفه‌ای و بیش از چندین مشاور و روانشناس است که بر اساس نیاز بازار هدف و نزدیکترین نقطه برای داشتن حداکثر بازخورد، اقدام به طراحی سایت می‌نماید.

وب سایت های طراحی شده توسط آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ پارماتیک، کاملا سئو محور بوده و از کوچکترین مسائل گرفته (مانند سایز عکس و حجم آن) تا بزرگترین آن ها در راه‌اندازی سایت رعایت می‌شود.
سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سایت است. سایت های ساخته شده به دست شرکت پارماتیک، دارای سرعت بالا بوده و همیشه در تست سایت های مرجع مانند GTmetrix امتیاز بالای 98 را از آن خود می نماید.

طراحی اختصاصی وب سایت

ویژگی های سایت های طراحی شده پارماتیک

وب سایت های طراحی شده توسط تیم پارماتیک دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. رعایت اصول روانشناسی رنگ
  2. رعایت اصول تجربه کاربری
  3. کاملا ریسپانسیو و سازگار با دستگاه های مختلف
  4. بسیار سبک
  5. استفاده از عکس های اپتیمایز شده و کم حجم
  6. سرعت لودینگ بسیار بالا
  7. تعداد درخواست های حداقلی از سمت سرور
  8. طراحی زیبا و مدرن
  9. کد نویسی اصولی و سئو محور
  10. قیمتی مناسب

طراحی وب سایت توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پارماتیک بر اساس روانشناسی رنگ‌ها صورت می‌گیرد. به این صورت که از رنگ‌هایی مناسب با روحیه مخاطبان استفاده شده و رنگ‌های سرد، گرم و متریال به صورتی کاملا متناسب در سایت استفاده می‌شود.
بر اساس تجربه کاربرهای ایرانی که تا به اینجا از چرخ زدن در اینترنت به دست آورده‌اند، سایت ها طراحی می‌شوند، تا این نوع سلیقه پایمال نشود. مطمئنا این نوع عادت ها در طراحی سایت بسیار مهم و تاثیر گذار است.
عده ای از لپ تاب و کامپیوترهای خانگی برای جستجو در وب استفاده می‌کنند. عده‌ای نیز از تبلت و قشر عظیمی هم از گوشی‌ها بهره می برند. پس نتیجه می‌گیریم که بایستی سایتی که راه‌اندازی می‌شود، برای همه‌ی کاربران با توجه به همه‌ی دستگاه ها سازگار باشد.
هرچه قدر سایت سبک بوده و از تصاویر کم حجم استفاده شود سرعت لودینگ بالاتر رفته و در نتیجه در نتایج گوگل جایگاه بهتری خواهید داشت. تعداد درخواست های سمت سرور یا همان (Requests) ها نیز بر این امر تاثیر گذار هستند.
استفاده از جلوه های بصری زیبا و مدرن در طراحی سایت، یکی از خدمات پایه شرکت پارماتیک است. گرافیست های شرکت طراحی وب سایت پارماتیک بسیار مجرب و خلاق بوده که با تکیه بر این موضوع، ادعا می‌کنیم که یکی از بهترین شرکت های طراحی وبسایت هستیم.
کد نویسی کاملا اختصاصی و سئو محور، همراه با رعایت متد های بروز از دیگر خدمات ما است که با قیمتی مناسب خدمت شما ارائه می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت پزشکی پژواک کلینیک

پژواک کلینیک

طراحی سایت

پژواک کلینیک

یکی از فعالترین کلینیک های شنوایی و سمعک در ارومیه، این بار برنامه آن را داشت که به صورت آنلاین اقدام به معرفی و فروش محصولات خود کند.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت املاک خرید املاک

خرید املاک

طراحی سایت

سلینوی کاله

مجموعه خرید املاک، مستقر در کشور ترکیه، برای آنکه بتواند در زمینه تبلیغات آنلاین گوی سبقت را از سایر رقبا برباید، نیاز به یک وبسایت زیبا و متمایز داشت.

5/5 - (8 امتیاز)