پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت در شیراز

همین حالا به دنیای اینترنتی وارد شوید

? طراحی بیش از 200+ وبسایت ?
داشتن یک سایت می تواند باعث شود کسب و کار شما، پیشرفت چشمگیری داشته باشد. از پارماتیک به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت اصفهان یاد می شود. ما برای شما سایتی طراحی می کنیم که، با استفاده از آن به نتایج درخشان برسید.

سئو سایت در ارومیه
طراحی اختصاصی طراحی واکنش گرا
سئو محور
و پشتیبانی سایت
طراحی لوگو حرفه ای
اعتماد+8 سال سابقه
مورد تایید
برندها و کمپانی های مطرح
طراحی سایت
طراحی سایت سایت حرفه ای
طراحی خلاقانه
خلق اثری متفاوت

طراحی سایت برای هر کسب و کاری به یک ضرورت تبدیل شده است. دلیل آن هم کاملا واضح است. دیگر نمی توان بدون حضور در عرصه اینترنت، کسب و کارهای مختلف را پیش برد و گام های چند قدمی برداشت. وقتی تعدادی از ثروتمندترین افراد جهان را صاحبان کسب و کار اینترنتی شکل داده اند، پس تعداد بسیار زیادی مشتری در شبکه جهانی اینترنت حضور دارند. نباید از آنها غافل بمانید. برای همین اگر به دنبال طراحی سایت در شیراز هستید، ما در دپارتمان پارماتیک همراه باشید تا صفر تا صد کارهایی که باید بدانید را به شما بگوییم.

طراحی سایت در شیراز

پیش نیاز بهترین طراحی سایت در شیراز

چند قدم اساسی و بسیار مهم وجود دارد که شما قبل از مراجعه به طراحان سایت بهتر است بدانید. تجربه صاحبان ناراضی از وب سایت خود نشان می دهد که آنها بدون پیش زمینه، کار طراحی وب سایت را آغاز کرده اند. برای همین است که طراحان حرفه ای و متخصص طراحی سایت در شیراز، همواره پیش نیازها و گام های قبل از فاز طراحی را به کارفرمایان خود ارائه می دهند. ما نیز در پارماتیک به رسم تخصص، این پیش نیازها را به شما ارائه می دهیم. پس حتما تمام آنها را برای خود در نظر داشته باشید.

  • نوع کسب و کار شما چیست؟ این اولین سوالی است که باید به آن پاسخ دهید. بسیار مهم است که چه کسب و کاری دارید. آیا به طراحی سایت املاک نیاز دارید، یا طراحی سایت فروشگاهی؟ و یا طراحی سایت گردشگری و ….
  • برای نوع کسب و کاری که مشخص کرده اید، یک نام مناسب انتخاب کنید. انتخاب اسم بسیار مهم است. دقت داشته باشید که اسمی که انتخاب می کنید، باید در ذهن بماند و به اندازه ای جذاب باشد که مشتری های شما آن را بارها زمزمه کنند. این اسم را در تعریف دامنه نیز به کار خواهید برد. فقط حواستان باشد که امکان دارد شما اسمی را انتخاب کنید که قبلا ثبت شده باشد پس حتما در دسترس بودن یا نبودن دامنه با اسم مورد نظر را خود چک کنید.
  • مشتری های شما چه کسانی هستند؟ آیا با گروه مخاطبان خود آشنایی دارید؟ بهتر است در این مورد تحقیق کنید و نیازمندی ها و علایق آنها را کشف کنید. در این زمینه می توانید از بیزنس دولوپرها و مدیران کسب و کار مشاوره بگیرید.
  • امکانات و خدماتی که در وب سایت ارائه خواهید داد را تعریف کنید و یا حداقل تعریفی از کلیت آنها داشته باشید. این مرحله از هزینه های اضافی شما در مراحل طراحی سایت در شیراز خواهد کاست.
  • بودجه خودتان را تعیین کنید. طراحی سایت تعرفه متفاوتی دارد و بر حسب امکانات و خدماتی که به شما ارائه می شود، میزان هزینه ای که می بایست پرداخت کنید نیز متفاوت خواهد بود.
  • بهتر است پیش از اقدام برای طراحی سایت، با انواع سیستم ها و برنامه های طراحی آشنایی داشته باشید. اصلا نیاز نیست که شما انواع سیستم ها را به طور کامل بشناسید اما در کل بدانید که دو دسته سایت های قالب آماده از جمله جوملا و وردپرس و سایت های اختصاصی PHP، ASP و … وجود دارد.
  • قدم بعدی که به عنوان پیش فرض طراحی سایت در شیراز در نظر گرفته میشود، هاست یا فضای مورد نیاز برای قرار دادن اطلاعات سایت است. این مورد نقش مکان و زمین را برای ساختمان های روی زمین دارد.
  • حال می توانید سراغ طراحان وب سایت بروید و در مورد چگونگی مراحل مختلف طراحی سایت در شیراز که نه در کل جهان اطلاعات دریافت کنید

مراحل مختلف طراحی سایت

افراد متخصص که تحت عنوان برنامه نویس و طراح وب سایت مشغول به کار می شوند در واقع بر مراحل مختلف این کار و زبان برنامه نویسی تسلط کامل دارند. یک برنامه نویس و طراح حرفه ای با زبان HTML، زبان CSS، زبان جاوا اسکریپت و زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند PHP آشنایی کامل دارد. در کنار اینها انواع نرم افزارهای گرافیکی و ویرایشگرهای کدنویسی را به کار می برد. اینها مراحل مختلفی که یک طراح سایت در پشت پرده آماده سازی و طراحی وب سایت شما انجام می دهد. در کنار اینها مراحلی که شما بعنوان صاحب کسب و کار بعد از پیش فرض ها انجام می دهید به شرح زیر است:

  • در مورد شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت تحقیق کنید
  • با گزینه مورد نظر خود قرارداد ببندید
  • آنچه در مراحل پیش فرض عایدتان شده است را با او در میان بگذارید
  • لیست خدمات و امکانات خود را به او ارائه دهید

در این راستا طراحان پارماتیک به صورت صددرصدی با صاحبان کارفرما در طول پروسه طراحی و پس از آن در ارتباط موثر خواهند بود.

ساخت فروشگاه اینترنتی در شیراز

اگر صاحب فروشگاه هستید، یا نه، محصولاتی دارید که می خواهید آن را به فروش برسانید، ساخت فروشگاه اینترنتی را به شما توصیه می کنیم. طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به شما این امکان را می دهد که مشتری های خارج از شهر شیراز خیلی راحت تر و موثر شما را پیدا کنند و از خدمات و محصولات شما بهره ببرند. از جمله نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی، ایجاد پنل معرفی محصولات، درگاه پرداخت امن و خدمات حمل و ارسال کالا است

طراحی سایت شرکتی در شیراز

شرکت هایی که برای خود سایت مخصوص ایجاد می کنند در واقع اعتبار و شان خود را در قرن بیست و یک به نمایش خواهند گذاشت. بسته به اینکه شما چه اهدافی از طراحی سایت شرکتی در شیراز دارید، تعرفه های متفاوتی را خواهید داشت. اما خبر خوب اینکه هزینه های طراحی وب سایت شرکتی، مناسب و قابل پرداخت است. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این نوع وب سایت ها با مشاوران ما در تماس باشید.

طراحی حرفه ای سایت در شیراز

هزینه طراحی سایت در شیراز

به دنبال طراحی سایت ارزان هستید؟ همیشه کیفیت و کارآمدی وب سایت را در درجه اول اهمیت قرار دهید. البته خبرهای خوبی برای کارفرمایان و بنیانگذاران کسب و کارهای جدید داریم. شما می توانید با استفاده از پنل های مختلف پارماتیک با کیفیت بسیار بالا و تضمین شده صاحب وب سایت خود شوید. هرچه زودتر نسبت به راه اندازی وب سایت خود اقدام کنید چرا که رقبای شما هیچگاه بیگار نخواهند نشست.

پارماتیک؛ متخصص طراحی سایت در شیراز

در انتخاب تیم طراحی سایت در شیراز چند مسئله بسیار مهم وجود دارد. تشخیص طراحان حرفه ای کار آسانی است به شما خواهیم گفت:

  • یک طراح حرفه ای به زبان های مختلف برنامه نویسی آشنایی تسلط دارد
  • انواع برنامه ها و نرم افزارهای جدید کدنویسی و گرافیکی را به کار می برد
  • ویژگی های مرورگرهای مختلف را می داند
  • با بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت آشنایی کامل دارد
  • خدمات پشتیبانی ارائه می دهد
  • نمونه کارهای خود را به اشتراک می گذارد
  • شما می توانید در مراجل مختلف به او دسترسی داشته باشید.

نمونه طراحی سایت در شیراز توسط پارماتیک

تمام کسانی که به دنبال طراحی سایت در شیراز هستند می توانند از آلبوم پارماتیک دیدن کنند و در میان دسته بندی های مختلف پرسه بزنند. ما نمونه کارها را برای شما به نمایش گذاشته ایم که بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. در این میان موردی که بیشتری تناسب را با کسب و کار شما دارد، انتخاب کنید و آن را دفرمه کنید و یا امکانات جدید خود را به آن اضافه کنید. برای دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی با ما تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره در مورد طراحی سایت و سئو سایت در اصفهان خود را دارید؟!؟ 

همین حالا با شماره‌های 02128422650 | 02128422678 | 02128421578 تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی لازم را به رایگان به شما دهیم

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه سایت‌ها در شیراز که توسط مجموعه پارماتیک طراحی شده‌اند را مشاهده نمایید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.