پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت صرافی

خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید.

? طراحی بیش از 35+ سایت صرافی ?
ایجاد یک پلتفرم جامع برای مبادلات ارزی آنلاین مزیت های خاصی برای علاقمندان به این کسب و کار دارد. در هر زمان و در هر موقعیت جغرافیایی، کاربران می توانند از خدمات شما بهره ببرند

طراحی سایت صرافی حساس است. شاید این بهترین جمله برای شروع معرفی امکانات و خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باشد. اعتمادسازی در مشتری ها و کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. سایت شما باید به لحاظ امنیتی و امکانات داخل سایت به بهترین شیوه پاسخگوی نیازهای یک وب سایت صرافی باشد. پیش بینی هایی وجود دارد، مبنی بر اینکه در آینده ای نزدیک، ارزهای دیجیتال جایگزین ارزهای رایج خواهد شد. نظر شما چیست؟ بخشی از این پیش بینی حتی اتفاق افتاده است.

در سالهای اخیر با ظهور بلاک پین و بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، بسیاری از مردم جهان این ارزها را خریداری کرده اند. پس در زمان بسیار مناسبی به دنبال سایت های صرافی و ارز دیجیتال می گردید. تجارت دیجیتال یکی از جدیدترین مسائل روز دنیا است. مسائل جدید همیشه چالش برانگیز و رو به رشد خواهند بود. پس اگر شما میخواهید یک وب سایت صرافی آنلاین داشته باشید، با ما در پارماتیک همراه باشید تا هرآنچه لازم است بدانید را به شما بگوییم.

خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

ایجاد یک پلتفرم جامع برای مبادلات ارزی آنلاین مزیت های خاصی برای علاقمندان به این کسب و کار دارد. یکی اینکه محدودیت های زمانی و مکانی برای متصل شدن شما به کاربران از بین خواهد رفت. در هر زمان و در هر موقعیت جغرافیایی، کاربران می توانند از خدمات شما بهره ببرند. استقبال کاربران از سایت های صرافی نشان می دهد که سرعت بیشتر و دسترسی راحت تر را به مراجعه ی حضوری ترجیح می دهند. برای لیست خدمات طراحی وب سایت صرافی در ایران دو سوال مطرح است:

  1. آیا شما می خواهید در داخل وب سایت تنها اطلاع رسانی داشته باشید و مقالات خود را وارد آن کنید.
  2. آیا شما می خواهید که در کنار اطلاع رسانی، در آن خدمات انجام معاملات و خرید و فروش ارز را نیز داشته باشید؟

از جمله امکانات پایه در تمام سایت های صرافی آنلاین این است که احراز اتوماتیک امنیت برای فروشندگان و خریداران باید وجود داشته باشد. قطعا هیچ کس از درگاهی که معلوم نیست متعلق به کدام فرد حقیقی است، خرید نخواهد کرد. در کنار اینها وب سایت شما باید مجهز به ماشین حساب ارز روز دنیا باشد. تمامی تغییرات ارزشی باید به طور آنلاین در این وب سایت وارد شود. پس شما به طور روزانه به آپدیت کردن نیاز خواهید داشت. در کنار اینها، ماژول های خرید و فروش قسمت مهم طراحی سایت صرافی هستند.

از جمله دیگر امکانات یک وب سایت صرفی اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مبادله و خرید و فروش ارز
  • قابلیت به فروش رساندن سکه و طلا
  • پنل پیامکی برای هر کاربر فعال در داخل سایت
  • نمایش قیمت ارزهای مختلف در داخل وب سایت به صورت مقایسه ای و نموداری
  • ساعت کشورهای مختلف را در سایت خود اضافه کنید.
  • سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا داشته باشید که افراد با دیوایس های مختلف بتوانند از وب سایت صرافی شما بهره ببرند.
  • قابلیت جستجوی سریع در داخل سایت و دسترسی داشتن به بخش های مختلف آن
  • بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های جدید گوگل
  • انتشار اخبار تازه و جدیدترین مقالات در مورد ارزهای دیجیتال
  • ارسال نرخ در لحظه برای کاربران مختلف
  • یک صفحه برای سوالات متداول داشته باشید
  • به کاربران تخفیف ها و پورسانت ارائه دهید.
  • آمار بازدید روزانه، ارزهای پرفروش، مشتریان برتر و … را در وبسایت اعلام کنید
  • از طریق ایجاد ورود دو مرحله ای، سه مرحله، رمزگذاری سه لایه، اضافه کردن لیست سیاه، ذخیره ایمن مدارک، کنترل سطح دسترسی، لاگ ورود و خروج و اطلاع رسانی، امنیت سایت صرافی خود را بهینه کنید.

برای گرفتن لیست کامل امکانات طراحی سایت ارز دیجیتال با کارشناسان ما در پارماتیک تماس بگیرید. اینکه شما وب سایت خدمات صرافی مناسب و اصولی طراحی شده داشته باشید، مزیت های بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت:

  • خدمات و امکانات خود را به صورت روزانه و در لحظه ارائه می دهید
  • کل شبکه جهانی و بخصوص داخل کشور را پوشش خواهید داد
  • اعتبار و اعتماد سازی شما نزد کاربران افزایش خواهد یافت
  • در صورت رضایت یک کاربر، شما را به دوست ها و آشنایان خود نیز معرفی خواهد کرد.
  • سود و درآمد مازاد در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت

 

نکات و اصول طراحی سایت صرافی و ارزهای دیجیتال

از جمله مهمترین نکاتی که در طراحی سایت صرافی آنلاین وجود دارد، داشتن مجوزهای قانونی، سوابق و درباره ما قوی و کاملا مشخص است. ارزهای دیجیتال از جمله پرفکت، وبمانی، پیمبر، ای ووچر، اتریوم، دلار تتر، ای ووچر و … ارزهای پرطرفداری هستند. پس اگر به داشتن یک صرافی آنلاین فکر می کنید، مهمترین مسئله شما، سایت ما خواهد بود. این مسئله را همیشه به یاد داشته باشید همانطور که برای اداره یک سایت صرافی به متخصص این زمینه نیاز هست، در طراحی وب سایت آن نیز باید به افراد متخصص مراجعه کنید. از جمله مهمترین نکات در طراحی سایت صرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک زیبا و جذاب برای اینکه کاربران در وب سایت احساس خوشایندی داشته باشند و ترغیب شوند که بیشتر در داخل وبسایت بمانند.
  • سرعت بالای وبسایت: این مساله در بخش های مختلف طراحی سایت ارز دیجیتال خود را نشان می دهد. از نظر سرعت لود شدن سایت و محتواهای داخل آن گرفته تا زمان واریز انواع ارزها که بهتر است از این نظر، وب سایت کاملا بهینه سازی شده باشد.
  • امکان متصل شدن به چندین درگاه پرداخت ایمن برای مشتری ها

بحث security وب سایت صرافی بسیار مهم است. باید در کنار مجوزهای قانونی و سابقه و رزومه خود، امنیت وب سایت را نیز به صورت بهینه تامین کرده باشید. کاربران ارز دیجیتال تنها به دنبال سایت های ایمن هستند، پس با ایجاد این خاطرامنی می توانید خیلی سریع گوی سبقت را از رقبای خود بگیرید. راههای بهینه سازی امنیت در قسمت های بالا گفته شد.

هزینه طراحی سایت ارزهای دیجیتال

بسته به اینکه چه نوع خدمات و امکاناتی بر روی وب سایت شما پیاده سازی می شود، هزینه طراحی سایت نیز متفاوت خواهد بود. برای همین ما در یک پنل بندی کاملا تخصصی شده، انواع خدمات مختلف و تعرفه های آنها را برای شما لیست کرده ایم. شما می توانید بسته به بودجه مالی خود و اهدافی که از راه اندازی سایت صرافی دارید، یکی از آنها را انتخاب کنید. البته در این راستا می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی ما نیز بهره ببرید.

پارماتیک؛ بهترین طراح سایت صرافی آنلاین

ما در پارماتیک به دنبال پیاده سازی کیفیت هستیم. برای همین خدمات و پشتیبانی خود را از لحظه ی اول تا همیشه ارائه خواهیم داد. بهترین طراح سایت صرافی باید کاملا به مباحث این زمینه از جمله طراحی بر اساس اصول سئو، طراحی سایت های واکنش گرا، بهینه سازی امنیت، بهینه سازی سرعت، بهینه سازی برای شبکه های اجتماعی و جستجوی آسان و سریع در صفحات مختلف تسلط داشته باشد. در این راستا ما طراحان تخصصی خود را به شما معرفی می کنیم. شما حتما پیش از شروع کار طراحی سایت، باید شرکت ها و خدمات مختلف را چک کنید. همیشه به دنبال بهترین ها باشید تا بهترین ها برایتان رقم بخورند.

هرگونه سوال و پرسش خود در مورد طراحی سایت صرافی را با طراحان پارماتیک در میان بگذارید.

برای سفارش طراحی سایت صرافی همین حالا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-2842-2678 |  021-2842-2650 | 021-2842-1578

نمونه طراحی سایت صرافی توسط پارماتیک

خبر خوب ما تعدادی وب سایت موفق در زمینه کسب و کار صرافی اینترنتی می باشد. شما می توانید نمونه طراحی سایت صرافی را از پیج ما مشاهده کنید. دیدن این نمونه ها به شما کمک می کند که کلیتی واضح از آنچه که میخواهید را برای خود مجسم کنید. حال اگر قصد راه اندازی کسب و کار صرافی خود را دارید، گام های زیر پیش روی شما است:

  • اهداف و دورنمای خود را تعریف کنید
  • دسته بندی های خود را مشخص کنید
  • برای وبسایت خود چند اسم انتخاب کنید (احتمال دارد، اسامی قبلا گرفته شده باشند)
  • خدماتی که می خواهید در وب سایت شما حتما وجود داشته باشند را تعریف کنید
  • وب سایت های رقیب را بشناسید
  • با مشاوران و طراحان ما در پارماتیک تماس بگیرید و مشاوره های ما برای ادامه مسیر را دریافت کنید.

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه طراحی سایت صرافی که توسط پارماتیک انجام شده است را مشاهده نمایید. به دلایل نوع برخی از قراردادها امکان درج نمونه‌های بیشتر در سایت وجود ندارد. برای مشاهده بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.