پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت فیلم

فیلم و سریال های خود را به صورت آنلاین بفروشید

🥇 طراحی بیش از 20+ سایت فیلم و سریال 🥇
طراحی سایت فیلم خود را به پارماتیک بسپارید تا بتوانید فیلم ها و سریال های خود را به نمایش بگذارید و در دنیای اینترنت بیشتر شناخته شوید و هم با فروش آنلاین فیلم ها درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی سایت فیلم قلق های خاص خودش را دارد. این همه وب سایت دانلود فیلم در حال فعالیت هستند، اما ویژگی های موفق ترین آنها کدام است؟ داشتن سایت دانلود و فروش فیلم به معنای درآمدزایی و سود بالا برای علاقمندان به این کسب و کار است. برای همین اگر یک ویدئو کلوپ دارید و می خواهید بیشتر از قبل درآمد داشته باشید، وب سایت فروش فیلم خود را راه اندازی کنید. ما در آژانس بازاریابی پارماتیک با تخصص و سابقه کار در این زمینه هرآنچه مورد نیاز است را به شما خواهیم گفت. خبر خوب این است که علاقمندان به فیلم و سریال تمامی ندارند. جامعه هدف شما تمام مردم از تمام رده سنی ها هستند. و این خیلی خوب است. چون به راحتی می توانید با در نظر گرفتن نکات مهم در طراحی سایت دانلود فیلم و سریال، جامعه مشتری های وفادار خود را شکل بدهید. شاید بپرسید چگونه؟ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

طراحی سایت نمایش فیلم

خدمات طراحی سایت فیلم

اینکه شما چقدر دیده می شوید، چقدر فروش خواهید داشت و مشتری جذب خواهید کرد، به طراحی سایت و بهینه سازی آن بستگی خواهد داشت. بهتر است ابتدا با تمام جوانب کار آشنا شوید و حتما کار طراحی سایت خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. برای همین ما در پارماتیک خدمات زیر را به افرادی که می خواهند در زمینه فروش و دانلود فیلم فعالیت داشته باشند، ارائه می دهیم:

  • هاست مناسب را انتخاب کنید: عملکرد سایت تا حد زیادی به انتخاب هاست مناسب بستگی دارد. بعدها تاثیر انتخاب هاست را در میزان فروش و بازدید از سایتتان نیز خواهید دید.
  • طراحی حرفه ای: طراحی سایت فیلم باید مناسب این حرفه باشد. بهتر است لیستی برای نمایش جدیدترین ها داشته باشید. به روز بودن سایت اختصاصی شما برای کاربران بسیار جذاب و اعتمادآور خواهد بود. پس نمای ظاهری شما نیز در اولویت های طراحی قرار دارد.
  • شما باید فعالیت مناسب و منظم داشته باشید تا گوگل شما را به عنوان مرجع به جستجوگران نمایش دهد. تبلیغات و تولید محتوای موثر از اقدام های موثر در این زمینه می باشند. با داشتن یک برنامه معین و منظم به درآمدزایی نیز خواهید رسید.
  • مشاوره تخصصی: می توانید نیازسنجی و دغدغه های خود را با طراحان ما درمیان بگذارید و مشاوره های ما را دریافت کنید.
  • پشتیبانی آنلاین: به صورت 24 ساعته می توانید با تیم ما در ارتباط باشید و مراحل مختلف طراحی وبسایت خود را دنبال کنید.

نکات و اصول طراحی سایت فیلم

قطعا میان طراحی سایت فیلم و سریال با طراحی سایت علمی و تحقیقاتی تفاوت های زیادی وجود دارد. شما باید تمپلیت ها و تم های مخصوص این حرفه را به کار ببرید. یکی از نکات مهم در سایت های فروش فیلم، داشتن دسته بندی از فیلم ها و سریال های مختلف است. هیچ حواستان است که مخاطبان شما طرفدارای ژانرهای مختلف و سبک های مختلف فیلم و سریال هستند، بهتر است که کار آنها را آسان کنید و آنها به راحتی بتوانند مورد علاقه ی خود را پیدا کنند. اگر بخواهیم نکات مهم برای طراحی سایت نمایش فیلم را بیان کنیم:

  • تم وب سایت: رنگ و ظاهر وب سایت شما باید کاربر را به خود جذب کند. بهتراست که از رنگ های شاد و انرژی بخش استفاده کنید.
  • سایز و نوع فونت نوشته ها: قطعا شما باید برای هر فیلم و سریال خلاصه و کلیتی از عوامل فیلم را معرفی کنید، حتما سایز این نوشته ها برای پی سی و موبایل بهینه شده باشد. این وظیفه طراح سایت است که فونتی را انتخاب کند که برای مرورگرهای مختلف، قابل نمایش و کارا باشد.
  • منو و مسیریابی: navigation برای هر وبسایتی ارزشمند و مفید است. کاربران با دیدن منو و دسته بندی بیشتر در وبسایت شما خواهند ماند.
  • عکس ها: بهترین و مناسب ترین عکس ها را در مورد فیلم ها و سریال ها به کار ببرید. می توانید از پوسترهای رسمی فیلم ها نیز بهره ببرید. اما بهتر است کیفیت عکس های آپلود شما بالا باشد.
  • سرعت سایت: ثابت شده است که کاربران تا 4 ثانیه منتظر لود شدن صفحه شما می مانند وگرنه صفحه را خواهند بست. برای همین بهتر است که سرعت سایت خود را بالا ببرید و زمان را برای کاربران کوتاه کنید. برای سرعت بخشیدن به سایت دو راه وجود دارد. یکی اینکه استفاده از جاوا و css را به حداقل برسانید و دیگر اینکه از مولتی مدیاها در طراحی سایت به اندازه مشخص و مناسب استفاده کنید.
  • سایت خود را واکنش گرا طراحی کنید: وب سایت های واکنش گرا خود را با مرورگرها و صفحات مختلف از جمله موبایل و تبلت هماهنگ می کنند. برای همین دامنه استفاده کنندگان و کاربران اینترنتی شما نیز بیشتر خواهد شد.

خدمات طراحی سایت فیلم

تعرفه و هزینه طراحی سایت فیلم

هزینه طراحی وبسایت برای فروش و نمایش فیلم بسته به میزان نیاز و خدماتی که شما می خواهید، متفاوت خواهد بود. شما چه مقدار بودجه برای این کار کنار گذاشته اید؟ ما شما را به سطحی از کیفیت خواهیم رساند که کسب و کارتان رونق بگیرد. برای همین نگران نباشید و برای دریافت مشاوره و لیست دقیق تعرفه طراحی سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پارماتیک؛ بهترین طراح سایت فیلم

روزانه هزاران سرچ در داخل گوگل برای خرید فیلم و سریال انجام می شود. شما می توانید یکی از گزینه ای اول پیش روی کاربران باشید. این کار مقداری زحمت و البته هوش می خواهد. می توانید طراحی سایت را به تیم تخصصی ما بسپارید و سپس مشاوره های ما را در جهت پیشبرد آن دریافت کنید. بدین صورت همیشه جلوتر از بقیه در حال حرکت خواهید بود. تلاش ما در سالهای طولانی سبب شده است که با افتخار آماده خدمات رسانی به کسب و کارهای مختلف باشیم. شما نیز میتوانید همین الان صفحه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

نمونه طراحی سایت فیلم توسط پارماتیک

حتما از نمونه سایت فیلم طراحی شده توسط تیم ما دیدن کنید. دیدن این نمونه ها به شما کمک می کند که نیاز و نوع محیطی که می خواهید را بهتر شناسایی کنید. ما در ازای اعتماد، کیفیت را ضمانت می کنیم. طراحی سایت فیلم و سریال به راحتی می تواند جای خود را در نظر کاربران پیدا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

برای سفارش طراحی سایت فیلم همین حالا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-2842-2650 | 021-2842-2678 | 021-2842-1578

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه طراحی سایت فیلم که توسط پارماتیک انجام شده است را مشاهده نمایید. به دلایل نوع برخی از قراردادها امکان درج نمونه‌های بیشتر در سایت وجود ندارد. برای مشاهده بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.