پارماتیک
پارماتیک

طراحی سایت هتل

رزرو اتاق های هتل به صورت آنلاین

🥇 طراحی بیش از 50+ سایت توریستی و گردشگری 🥇
طراحی سایت هتل سیستم شما را یکپارچه می‌کند و به سادگی تمام مخاطبان می توانند اتاق های خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. امروز وقت آن است که به جمع کسب و کارهای آنلاین این حوزه بپیوندید.

طراحی سایت هتل در ایران از اولین کارهایی است که کسب و کارهای مرتبط با هتلداری و ارائه خدمات اقامت و اسکان انجام می دهند. دلیل آن هم کاملا واضح است. طراحی سایت هتلداری بخش زیادی از سود و درآمد مازاد را به دنبال خواهد داشت. مسافران قبل از سفرهای خود به طور آنلاین وبسایت هتل های مختلف را چک می کنند و سپس نسبت به رزرو اتاق اقدام می کنند.

طراحی سایت هتل

اینجاست که طراحی وب سایت رزرواسیون هتل اهمیت دو چندان می یابد. با ما در آژانس برندینگ و بازاریابی پارماتیک همراه باشید تا هر آنچه در مورد ساخت سایت هتل نیاز است به شما بگوییم. خیلی مهم است که امکانات و خدمات وب سایت شما در سطح بین المللی پاسخگو باشد، برای همین است که طراحی وب سایت هتل بسیار متفاوت با دیگر کسب و کارهای اینترنتی است. این تفاوت ها چه هستند؟

طراحی سایت هتل

خدمات طراحی سایت هتل

اولین تفاوت به خدمات طراحی سایت هتل برمی گردد. یادتان باشد میلیاردها نفر در شبکه جهانی اینترنت حضور دارند. یک وب سایت ارائه دهنده خدمات هتل، به دنبال جذب مشتری در استان های دیگر و کشورهای دیگر است، برای همین شما حداقل به یک وبسایت دو زبانه با امکانات بسیار خوب نیاز دارید، تا دیده شوید و در ذهن کاربران بمانید. اگر بخواهیم در سه نکته کلی خدمات سایت های هتل داری را خلاصه کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظاهر زیبا و متناسب با حرفه
  • امکان گردش آسان و سریع در بخش های مختلف سایت
  • بهینه کردن بخش های مختلف با وارد کردن اطلاعات کامل در مورد امکانات و …

وقتی هتل ها، بودجه زیادی را به طراحی وب سایت هتل اختصاص می دهند، پس حتما به تاثیر این نوع بازاریابی و پرستیژ جهانی ایمان دارند. حال ما در پارماتیک با هزینه های مناسب، خدمات طراحی سایت به صورت حرفه ای را برای شما تدوین کرده ایم. چرا که کسب و کار شما سزاوار کیفیت و دیده شدن است. آنچه شما باید در وب سایت هتل خود داشته باشید شامل موارد زیر می باشند:

  1. برای صفحه هتل به صورت جداگانه صفحه زیبا و جذاب طراحی کنید.
  2. برای پلتفرم های مختلف، اپلیکیشن هتل بسازید.
  3. حتما تصاویر مختلف از بخش های مختلف هتل را در سایت خود وارد کنید.
  4. موقعیت مکانی دقیق هتل را نشان دهید.
  5. خیلی مهم است که کاربران شما بتوانند به صورت آنلاین اتاق مد نظر خود را رزرو کنند.
  6. در بخش وبلاگ، در مورد جاذبه های گردشگری و راهنمای سفر کردن، محتوا وارد سایت کنید
  7. بخش ایجاد حساب کاربری.
  8. برای مشتری های وفادار خود، خدمات ویژه در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند که افراد بیشتری به شما اعتماد کنند، چرا که شما ثبت کرده اید که برای کاربران خود احترام قائل هستید.
  9. برای روزهای خاص پیشنهادهای خاص ارائه دهید و کاربران خود را سورپرایز کنید.
  10. بخش پشتیبانی هتل را در قسمت massaging فعال کنید و راهنمایی های لازم را به کاربران و مشتری های آنلاین خود ارائه دهید.
  11. این امکان را فراهم کنید که کاربران بتوانند فرایند خرید و رزرو خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. یعنی درگاه ایمن پرداخت ایجاد کنید و به آنها رسید الکترونیکی ارائه دهید.
  12. سیستم حمل و نقل و دسترسی به داخل هتل را نشان دهید.
  13. در قسمت رزرو اتاق، نوع اتاق، امکانات و ویژگی های آن را به صورت کامل بیان کنید.
  14. پروازهای داخلی و خارجی و اطلاعاتی از آب و هوا و پیش بینی آن اضافه کنید.
  15. تورهای متنوع خود را به مسافران معرفی کنید.

نکات و اصول طراحی سایت رزرو هتل

در مفهوم، می توان گفت طراحی سایت هتل همان طراحی وب سایت فروشگاهی است. هر دوی این وب سایت ها، محصول و خدماتی را برای جذب مشتری و رونق کسب و کار خود معرفی می کنند. اما امکانات و خدماتی که در طراحی آنها به کار برده می شود، در تخصص یک طراح سایت، تفاوت های اساسی با هم دارد. برای همین ما کار طراحی وب سایت هتل را به افراد متخصص در این زمینه می سپاریم. چند الگو و نکته کلی در ساخت وب سایت هتل مهم است:

  • قرار دادن یک عکس واضح در پس زمینه، یا به کار بردن یک پاناروما و موقعیت هتل در صفحه اول
  • به کار بردن دکمه CTA برای رزرو کردن اتاق
  • وادار کردن مخاطب به اسکرول کردن و دیدن قسمت پایین (FOOTER) صفحه
  • به کار بردن یک آیکون برای تغییر دادن زبان برای مخاطبان بین المللی
  • محتوای تصویری یا انیمیشن در وبسایت خود قرار دهید
  • سایت واکنش گرا داشته باشید، تا کاربران با وسیله های مختلف (لپ تاپ، تبلت، موبایل و … )بتوانند از آن استفاده کنند.
  • قسمت جستجو یا همان navigation را فعال و موثر کنید تا به راحتی به قسمت های مختلف دسترسی داشته باشند.
  • بخش نظر دهی و امتیازدهی کاربران را فعال کنید

البته موارد بالا به تنهایی ضامن موفقیت آمیز بودن وب سایت هتل شما نخواهد بود. در کنار اینها بهینه سازی سرعت وب سایت اهمیت دارد، بخصوص اگر در داخل وب سایت خود ویدیو بارگذاری می کنید. تحقیقات ثابت کرده است که کاربران تنها 4 تا 6 ثانیه منتظر لود شدن وبسایت خود خواهند ماند. برای همین ما در کنار ارائه خدمات و امکانات مخصوص هتل و هتلداری، بهینه سازی و آداپتیو کردن وبسایت شما را نیز در درجه اول اهمیت قرار خواهیم داد.

قیمت طراحی سایت هتل

شما در زمان سفارش طراحی سایت هتل و بومگردی باید حتما ابتدا اهداف و لیستی از آنچه که می خواهید را مشخص کنید. یا اینکه به پنل های متفاوتی که ما برای شما ارائه داده ایم، مراجعه کنید. بر حسب تعداد امکانات و نوع برنامه ای که برای طراحی به کار برده می شود، هزینه ها و تعرفه ها نیز متفاوت خواهد بود. اما خبر خوب پارماتیک برای شما این است که کیفیت و سرعت وب سایت شما به بهترین شیوه حل خواهد شد. برای ما کیفیت ارائه خدمات و نتیجه گرفتن کارفرماها در درجه اول اهمیت قرار دارد.

پارماتیک؛ بهترین طراحی سایت رزرواسیون هتل

ما با طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه سازی سرعت و عملکرد آن، همواره به دنبال ارائه بهترین کیفیت ها هستیم. برای همین در این زمینه توانسته ایم تعدادی از وب سایت های موفق در زمینه هتلداری را به شبکه جهانی اینترنت وارد کنیم. برای داشتن بهترین طراحی سایت رزرواسیون هتل، باید به تیم های حرفه ای و متخصص این زمینه مراجعه کنید. بر حسب نیازمندی های و خواسته های شما از طراحی سایت اختصاصی یا قالب های آماده بهره گرفته می شود. در این راستا می توانید با کارشناسان ما در پارماتیک تماس بگیرید.

طراحی وب سایت بوم گردی

نمونه طراحی سایت هتل توسط پارماتیک

طراحی وب سایت هتل و بوم گردی در ایران چند مزیت به همراه دارد:

  • ایران یک مقصد گردشگری بسیار مناسب برای کشورهای دیگر است. برای همین داشتن وب سایت در جذب مشتری های برون مرزی و درآمد بیشتر بسیار تاثیر گذار است.
  • بسیاری از هزینه های تبلیغات به شما برگشت داده خواهد شد.
  • می توانید از طرح های تشویقی و کارت های تخفیفی در جذب مشتری های آنلاین بهره ببرید.
  • داشتن وب سایت به حرفه و هتل شما، منزلت اجتماعی و مقبولیت می بخشد.

پیشنهاد ما این است که از نمونه وب سایت های طراحی شده تیم پارماتیک دیدن کنید. بازدید از این نمونه ها بسیار در تعیین آنچه می خواهید، موثر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت هتل نیز می توانید با کارشناسان و طراحان ما در تماس باشید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید

برای سفارش طراحی سایت هتل همین حالا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

021-2842-2678 |  021-2842-2650 | 021-2842-1578

 

در ادامه می‌توانید برخی از نمونه طراحی سایت هتل که توسط پارماتیک انجام شده است را مشاهده نمایید. به دلایل نوع برخی از قراردادها امکان درج نمونه‌های بیشتر در سایت وجود ندارد. برای مشاهده بیشتر می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی بازرگانی اسپوتا

بازرگانی اسپوتا

طراحی سایت

بازرگانی اسپوتا

فروش محصولات شیمیایی و دستگاه های مرتبط به آب و فاضلاب آنهم در سطح کلان به روش سنتی سخت است. راه حل کسب و کار اینترنتی است.

نمونه کار طراحی سایت آموزشی آرتان بورس تاپ

آرتان بورس تاپ

طراحی سایت

آرتان بورس تاپ

دپارتمان آرتان بورس تاپ در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه. این دپارتمان در پی آن بود تا دایره مشتریانش را به سرتاسر ایران ارتقا دهد.

نمونه کار طراحی سایت صنعتی آذر آلتین تبریز

آذر آلتین تبریز

طراحی سایت

آذر آلتین تبریز

تولید و فروش دستگاه های طلاسازی تجارتی جهانی و پرسود دارد. برای رقابت در بازار جهانی و افزایش پرستیژ کاری آذر آلتین خود را ملزم به طراحی سایت دید.