سفارش طراحی لوگو تایپوگرافی نویسنده "رضا"

طراحی لوگو نویسنده “رضا”

طراحی لوگو

آقای دکتر رضا یوسف زاده،متخصص رسانه و سواد رسانه ای، سخنران و نویسنده ای نام آشنا در زمینه رسانه، تحلیل رسانه و سواد رسانه ای، تحلیل متون دینی و مذهبی، خودشناسی و خدا شناسی و… است. ایشان در دوره های مختلف موسس و مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت رسول اکرم(ص)، سنگر فرهنگ و هنر و هیئت حزب الله قم  بوده است. از طرفی نیز به عنوان سردبیر شریه قلمداد مشغول به فعالیت است. همچنین سوابق مدیریت سمینارهایی همچون سمینار تکنولوژی و تبلیغ را نیز در کارنامه دارد. دکتر یوسف زاده جزو اعضای هیئت علمی و مدرس آکادمی آموزشی طوسی است و چندین سال نیز سابقه تدریس برای طلاب و دانشجویان داخلی و خارجی را دارد.

شناسنامه لوگو

طراحی سایت

کارفرما: رضا یوسف زاده

طراحی سایت

نام لوگو: رضا

طراحی سایت

زمینه کاری: نویسنده و استاد دانشگاه

طراحی سایت

گستره فعالیت: ایران

طراحی سایت

سبک طراحی: تایپوگرافی (typography)

طراحی سایت

رنگ مورد استفاده: قرمز – آبی – سفید

طراحی سایت

تاریخ اتمام پروژه: 12 مرداد 1398

آلبوم شمای لوگو

اتود های دیگر

پالت رنگی

ایده طراحی لوگو نویسنده “رضا”

روند طراحی و ایده پردازی لوگو رضا

شرح پروژه

آقای دکتر یوسف زاده پس از تالیف چندین کتاب و مقاله و یا حضور و مسئولیت در سمینار ها و موسسات بزرگ، خود را نیازمند دانست تا با اجرای یک لوگو و هویت بصری خاص، برندینگ شخصی خود را هرچه بهتر و  بیشتر قوی سازد.

بدین ترتیب هدف از طراحی این لوگو آن بود که علاوه بر این که از این طرح به عنوان لوگوی معرف آن شخص استفاده شود بلکه امضایی باشد بر پای همه تالیفاتشان؛ چه در ابتدای کتابها و چه در آخر مقالات

برای طراحی این لوگو نیز اذستفاده از فونت ها و رنگ های اصیل ایرانی خواسته ی کارفرما بود. طبق جلسات و بررسی های انجام شده، سبک مدنظر طراحی برای کارفرما نوعی سبک مذهبی با جلوه بصری غیر تکراری بود. یعنی مقصود کارفرما این بود که این طرح با سایر طرح های مذهبی که اصولا با یک ساختار خاص طراحی می شوند متفاوت باشد.

تیم خلاقیت و برندینگ پارماتیک در نهایت با استفاده از رنگ های آبی ترکیب و بافت زیبایی را برای این لوگو خلق کرد. به گونه ای که ترکیب آن با تایپوگرافی مدرن مذهبی و ایرانی، چهره ای زیبا از یک لوگوی تایپوگرافی جذاب را خلق کرد.

در نهایت پس از ارائه طرح لوگو به کارفرما این طرح زیبا مورد تحسین و تشویق کارفرما قرار گرفت و در نهایت در جایگاه خود به یکی از بهترین طراحی لوگو برای نویسنده و یا طراحی لوگو برای انتشارات تبدیل شد.

دیگر نمونه کارهای طراحی لوگو و آرم

طراحی لوگو بیمه

طراحی لوگو پوشاک

طراحی لوگو استارتاپ

طراحی لوگو فیلم

طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو دکوراسیون داخلی

طراحی لوگو املاک

طراحی لوگو صنعتی

سفارش طراحی لوگو حقوقی و وکالت
سفارش طراحی لوگو حسابداری و مالی
سفارش طراحی لوگو تجاری
سفارش طراحی لوگو سایت
سفارش طراحی لوگو رستوران