پارماتیک
پارماتیک

طراحی لوگو در ارومیه

در شهر زیبای ارومیه، خاص بودن یک امتیاز مثبت است. لوگوی شما را خاص طراحی می‌کنیم.

از آنجا که دفتر مرکزی پارماتیک در ارومیه قرارداد، مفتخریم تا برای همشهریان خود لوگوهای کاملا حرفه‌ای و در سطح کشوری طراحی نماییم. طراحی لوگو در ارومیه حرفه‌ای انجام نخواهد شد مگر اینکه طراح شما پارماتیک باشد.

طراحی کامل و انحصاری ست اداری شمل سربرگ ، پاکت نامه ، کارت ویزیت و …

بازسازی لوگوی برند نسبت به ارزش های جدید برندتان

طراحی حرفه ای لوگو برای برندتان همراه با حرفه ای ترین شرکت طراحی لوگو ایران

ایجاد و خلق وبسایتی نوین و اختصاصی نسبت به اهداف برند تجاری شما

تعیین شرایط و قوانین استفاده از لوگو برای هماهنگی به منظور حفظ هویت بصری

انتخاب نام و شعار مناسب و خلاقانه برای برند شما

چرا باید لوگو داشته باشیم؟

در دنیای امروز که برندسازی یکی از مفاهیم مهم برای رشد کسب و کار می‌باشد، از لوگو به عنوان یکی از ارکان اصلی یاد کرده‌است. داشتن یک لوگو می‌تواند باعث شناخته‌تر شدن کسب‌وکار شما شود.

مشاوره طراحی لوگو

به عنوان مثال: پارماتیک تنها شرکت تبلیغاتی در ارومیه می‌باشد که به صورت کشوری کار کرده و توانسته با مشتریان مطرح در سطح کشوری و بین المللی همکاری کند. اما دلیل این موضوع چیست؟

جواب درست کار بر روی برندسازی پارماتیک بوده است. ما با طراحی لوگو در ارومیه برای شما، به دنبال این هستیم کسب و کار شما نسبت به رقبا و همکارانتان رشد بیشتری داشته باشد و بتوانید در ذهن مخاطبان خود بیشتر نقش ببندید.

فرایند طراحی لوگو در ارومیه شرکت پارماتیک

در مرحله‌ی اول می‌توانید با تماس با کارشناسان مجموعه نیازهای خود را مطرح کرده و از مشاوره کارشناسان مجموعه برخوردار شوید.

در ابتدای مسیر و پس از پذیرفتن شرایط پروژه، یک فرم چند صفحه‌ای برای شما ارسال می‌شود که در آن به سوالاتی پرداخته‌ایم که به ما کمک می‌کند تا لوگویی مناسب برای شما طراحی کنیم.

ما با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، نیاز مشتریان، نیاز بازار هدف و … لوگوی شما را طراحی خواهیم کرد.

ثبت سفارش لوگو در ارومیه

برای ثبت سفارش طراحی لوگو خود کافی است تا با کارشناسان پارماتیک تماس بگیرید و برای عقد قرارداد در دفتر حضور داشته باشید. طراحان ما با توجه به گفته‌های شما در جلسات حضوری یا غیر حضوری، مشغول طراحی لوگوی شما خواهند شد.

قیمت طراحی لوگو ارومیه

تعرفه طراحی لوگو با توجه به نمونه کارها و رزومه یک شرکت تعیین می‌شود و عدد ثابتی برای آن وجود ندارد. قیمت طراحی لوگو از 500 هزار تومان شروع و گاهی تا 30 میلیون تومان نیز می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تعرفه طراحی لوگو 1400 پارماتیک کلیک کنید.

کدام سبک لوگو مناسب شماست؟

در سفارش طراحی لوگو ارومیه به این نکته توجه داشته باشید که سبک‌های طراحی لوگو بسیار متفاوت می‌باشد و اگر درک درستی نسبت به انواع لوگو  نداشته باشید، نمی‌توانید لوگویی که مدنظرتان است دریافت نمایید.

در ادامه سبک‌های لوگو را برایتان نام برده‌ایم:

  1. طراحی لوگو تصویری
  2. طراحی لوگو نوشتاری (تایپوگرافی)
  3. طراحی لوگو ترکیبی

هر یک از سبک‌های بالا نیز در خود تفاوت‌هایی دارند که در جلسه حضوری برای طراحی لوگو در ارومیه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

مشاوره طراحی لوگو

اگر شما نیز به دنبال طراحی لوگو در ارومیه به صورت حرفه‌ای می‌باشید، کافی است نمونه کارهای مارا با سایرین مقایسه کرده و خود متوجه اختلاف طراحی‌ها خواهید شد. اگر به دنبال لوگویی خاص و منحصر به فرد برای خود هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.