طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه با تیم حرفه ای گرافیک پارماتیک

 

طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

شغل پیرایشگری نیز مانند سایر شغل ها نیازمند این است که بتواند خود را به بقیه معرفی نماید ، اگر شما پیرایشگر می باشید به خوبی می دانید که طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه چقدر می تواند در جذب مشتری به شما کمک کند . این شغل نیز همانند سایر مشاغل نیازمند یک شمای همراه (کارت ویزیت) خاص و لاکچری مطابق جایگاه شغلی خود است. طرح ها و نقوش خاصی که آرایشگران و شغلشان به همراه دارند زیبایی خاصی را به کارشان از لحاظ بصری و گرافیکی می دهد. به همین دلیل است که معمولا کارت ویزیت برای آرایشگران جزو زیباترین و شیک ترین کارت ویزیت ها هستند. رنگ مشکی رنگ شاخص این صنف است که بیشتر در طراحی ها مورد استفاده قرار می گیرد که رنگی بسیار خاص و چشمگیر است و زیبایی بی نظیری به این کار می دهد. طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه نیز کاری جذاب برای طراحان گرافیک است زیرا که نقش های زیبایی را می توان در این نوع کارت ویزیت خلق کرد. طراحان گرافیک پارماتیک به بهترین شکل طرح هایی را به صورت آماده طراحی کرده و در اختیار شما گذاشته اند تا بتوانید با مشاهده آنها کارت ویزیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یا در خواست کنید تا کارت ویزیت آرایشگاه مردانه خود به صورت اختصاصی طراحی شود.

تاثیرگذاری سریع روی مخاطب

زیبایی نقوش در طراحی کارت ویزیت
آرایشگاه مردانه، غیر قابل تردید است که
همواره مخاطب را مجذوب خود می کند و آن
کسب و کار را در ذهن او ماندگار می کند

سرعت در طراحی کارت ویزیت

رشد کسب و کار

هرچه این کارت زیبایی و تاثیرگذاری بالایی را
در مخاطب ایجاد کنذ قطعا این باعث افزایش
مشتریان و رشد کسب و کار شما می شود

تاثیرگذاری سریع روی مخاطب

تاثیرگذاری سریع روی مخاطب

زیبایی نقوش در طراحی کارت ویزیت
آرایشگاه مردانه، غیر قابل تردید است که
همواره مخاطب را مجذوب خود می کند و آن
کسب و کار را در ذهن او ماندگار می کند

طراحی کارت ویزیت پیرایشگاه مردانه

باید این موضوع را را بدانیم که در هر شغلی نوع تبلیغات متفاوت است و نسبت به شغل مورد نظر باید خلاقیت های متفاتی در این نوع تبلیغات باشد. طراحی کارت ویزیت پیرایشگاه مردانه نیز بدین گونه است و باید متناسب با شغل پیرایشگری کارت ویزیتی برای شما طراحی شود که در ذهن مخاطب جای گیرد و بخواهد بارها و بارها ازآن استفاده کند. در زیر نمونه ای از طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه را برای شما آورده ایم تا با استفاده از آنها بتوانید چند نمونه خوب را مشاهده کند. در صورت نیاز به طراحی کارت ویزیت برای آرایشگاه مردانه خود می توانید با ما تماس بگیرید تا در سریعتر زمان ممکن بهترین کارت ویزیت پیرایشگاه مردانه خود را تحویل بگیرید.

طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه نیز کاری جذاب برای طراحان گرافیک است زیرا که نقش های زیبایی را می توان در این نوع کارت ویزیت خلق کرد. طراحان گرافیک پارماتیک به بهترین شکل طرح هایی را به صورت آماده طراحی کرده و در اختیار شما گذاشته اند تا بتوانید با مشاهده آنها کارت ویزیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یا در خواست کنید تا کارت ویزیت آرایشگاه مردانه خود به صورت اختصاصی طراحی شود.

محل نمونه کار ها

سفارش طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

اگر پس از مشاهده این نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت آماده نتوانستید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا هیچ یک از طرح ها مورد پسند شما قرار نگرفت، می توانید پس از تماس با مشاوران گرافیک پارماتیک و دریافت راهنمایی از آنها طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه مورد نظر خود را به صورت اختصاصی انجام دهید. اطمینان داشته باشید که گرافیستان ما بهترین طراحی را برای شما خواهند کرد تا رضایت کامل شما را همراه خود داشته باشند. در ضمن این کارت ویزیت اختصاصی صرفا جهت استفاده کسب و کار شما طراحی می شود و تمامی حقوق آن متعلق شما خواهد بود و هرگز به عنوان طرح آماده بر روی وبسایت پارماتیک قرار نخواهد گرفت.

همین الان می توانید با یک تماس با استفاده از کادر بالا، کارت ویزیت اختصاصی خود را درخواست کرده و طراحی کنید.

طراحی کارت ویزیت

تعرفه و قیمت طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم به نتیجه رسیدیم که این کارت ویزیت های شیک و جذاب در شغل آرایشگری به چه اندازه ای می تواند بر روی مخاطبان تاثیر بگذارد و موجب رونق کسب و کار شما شود. به همین دلیل  شرکت های مختلف بسته به خدمات و کاری که ارائه می دهند، قیمت گذاری مختلفی بر روی بسته های خدماتی مختلف خود انجام می دهند. ولی پارماتیک یک تفاوت عمده با سایر دارد و آن هم ارائه قیمت های بسیار به صرفه و اقتصادی به همراه طراحی حرفه ای و چشم نواز است که دست شما را برای انتخاب طرح مورد علاقه خودتان بسیار باز می گذارد. لازم به ذکر است که کارشناسان گرافیک پارماتیک همواره استاندارد مخصوص خود را برای طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه حرفه ای دارد و همیشه سعی می کند تا با ارائه بهترین کار، مشتریان خود را راضی و خشنود سازد. در زیر جدول قیمت گذاری و تعرفه های طراحی کارت ویزیت پارماتیک را در یک نگاه و در زمینه های طرح های آماده و طراحی اختصاصی می توانید مشاهده کنید:

قیمت طرح های آماده

قیمت طراحی کارت ویزیت آماده

قیمت طراحی اختصاصی

قیمت طراحی کارت ویزیت اختصاصی آرایشگاه مردانه

قیمت و تعرفه چاپ کارت ویزیت آرایشگاه مردانه

به دلیل آنکه قیمت تیراژ و نوع چاپ کارت ویزیت بسیار مختلف است شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی کارت ویزیت و مطالعه بخش های مورد نظر از این موارد اطلاعات کافی را کسب نمایید.

کارت ویزیت سلفون مات

چاپ کارت ویزیت سلفون مات

دورصاف | ۱۰۰۰ عدد | سایز فایل ۸.۵×۴.۸ | سایز بعد از برش حدود ۳ میل کوچک تر می شود

نوع و زمان چاپ 10 روزه 5 روزه 2 روزه
یکــرو (تومان) 59.000 62.000 66.000
دورو (تومان) 70.500 74.000 77.000
  • سفارش های دو روزه ( شنبه تا چهارشنبه ) : ثبت سفارش قبل از ساعت ۱۰ و تحویل دو روز بعد ساعت۱۲
  • زمان ها بر اساس روزهای کاری و زمان چاپ بوده و تحویل آن صبح روز بعد می باشد (به غیر از دو روزه ها)
  • امکان چاپ این جنس در سایزهای بزرگتر هم وجود دارد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد

| سایز فایل ۶×۹ | سایز بعد از برش ۵.۵×۸.۵

تیراژ 10 روزه 6 روزه 2 روزه
۱۰۰۰ عدد 97.500 102.000 109.500
۵۰۰ عدد 76.000 80.500 ***
  • سفارش های دو روزه ( شنبه تا چهارشنبه ) : ثبت سفارش قبل از ساعت ۱۰ و تحویل دو روز بعد ساعت۱۲
  • زمان ها بر اساس روزهای کاری و زمان چاپ بوده و تحویل آن صبح روز بعد می باشد (به غیر از دو روزه ها)

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد

| ۱۰۰۰ عدد | سایز فایل ۶×۹ | سایز بعد از برش ۵.۵×۸.۵

نوع و زمان چاپ ۱6 روزه
یکــرو | دورو (تومان) 121.000

زمان ها بر اساس روزهای کاری و زمان چاپ بوده و تحویل آن صبح روز بعد می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد

| ۱۰۰۰ عدد | سایز فایل ۶×۹ | سایز بعد از برش ۵.۵×۸.۵

نوع و زمان چاپ 16 روزه
یکــرو | دورو (تومان) 189.000

زمان ها بر اساس روزهای کاری و زمان چاپ بوده و تحویل آن صبح روز بعد می باشد.

هزینه های طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه حرفه ای

مسلما بر شما پوشیده نیست که طراحی زیبا و خاص کارت ویزیت برای شغلی مثل آرایشگر مردانه چه اهمیت والایی در جذب مشتری و رونق کسب و کار دارد. اصولا کارت ویزیت به گونه ای طراحی می شود که عمری 5 ساله داشته باشد. پس مطمئن زمانی که شما یک کارت ویزیت زیبا و جذاب برای پیرایشگاه خود طراحی می کنید ، در اصل دارید مشتریان بیشتری را جذب پیرایشگاه خود می کنید. قطعا هر شخصی می تواند به این ارزش پی ببرد و نه تنها از آن گریزان نباشد بلکه استقبال نیز می کند. بنابراین شما با تهیه یک کارت ویزیت مخاطب پسند ، باعث جذب بیشتر مشتریان خود خواهید شد.

ویژگی های یک کارت ویزیت آرایشگاه مردانه عالی

ویژگی های یک کارت ویزیت آرایشگاه مردانه عالی

اینکه هر صنف دارای ویژگی های خاصی نسبت به طراحی های خود به خصوص در طراحی کارت ویزیت دارد، نکته ای است که همواره تکرار می شود. قطعا طراحی کارت ویزیت آرایشگاه مردانه نیز از این قاعد مستثنا نیست. کارت ویزیت این صنف نیازمند یک طراحی زیبا و چشم نواز برازنده ی همین شغل است که این کار نیز باید توسط یک گرافیست حرفه ای و خوش سلیقه انجام دهد. اما یکسری ویژگی ها می تواند یک کارت ویزیت آرایشگاه مردانه را با سایر کارت های ویزیت در این صنف جدا سازد.

انتخاب رنگ های شیک و لاکچری می تواند زیبایی خاصی را به این کارت ویزیت دهد. استفاده از رنگ های تیره به خصوص استفاده از طیف رنگ مشکی، آن حس لاکچری و خاص بودن این صنف را می تواند به مخاطب ارائه دهد. استفاده ی خلاقانه از نقوش و طرح های این صنف از جمله استفاده از طرح های وکتور مو، ریش، تیغ، قیچی و … زیبایی این کار را دو چندان می کند. این نکته همواره یادتان باشد که یک طراحی حرفه ای می تواند به صورت خلاقانه و با کنار هم قرار دادن نقوش زیبای این صنف طرحی زیبا را برای شما خلق کند.

برای اینکه هم اینک بتوانید صاحب یک کارت زیبا برای خود باشید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و کارت ویزیت خود را سفارش دهید و منتظر یک کارت شگفت انگیز برای خود باشید