پارماتیک
پارماتیک

مدیریت اینستاگرام

مدیریت پیج های اینستاگرام توسط بهترین شرکت برندینگ کشور

🥇 بزرگترین شرکت مدیریت پیج های اینستاگرام در کشور 🥇
برای افزایش نرخ فروش و دیده شدن پیج خود می توانید روی ما حساب باز کنید.پس به ادمین حرفه‌ای اینستاگرام یا مدیر حرفه‌ای پیج های اینستاگرامی نیاز دارید

وقتی که فقط در داخل کشور بیش از 30 میلیون کاربر فعال حضور دارند، مدیریت پیج اینستاگرام دیگر یک ضرورت است. اگر می‌خواهید بلاگر یا ادمین حساب‌های تجاری اینستاگرام شوید، با ما همراه باشید. حتما شما نیز در مورد درآمدهای چندصد میلیونی پیج‌های اینستاگرامی شنیده‌اید. هیچ‌کدام از این درآمدهای بالا اتفاقی نبوده‌اند. این درآمد نتیجه‌ی بدون انکار مدیریت پیج اینستاگرام است. اگر شما هم به دنبال درآمد بالا هستید، باید جایگاه خود را در میان کاربران اینستاگرام تثبیت کنید. پس به ادمین حرفه‌ای اینستاگرام یا مدیر حرفه‌ای پیج های اینستاگرامی نیاز دارید. و اما یک ادمین اینستاگرام چه کارهایی انجام می‌دهد؟ چگونه می‌توان در میان رقبای خود در فضای مجازی جلوتر حرکت کنیم؟ رویکردهای مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ و یا ابزارهای مدیریت صفحه اینستاگرام کدام‌ها هستند؟ با ما در شرکت پارماتیک همراه باشید تا به طور کامل این مسائل و کسب درآمد از اینستاگرام را برایتان بازگو کنیم.

نکات مهم در مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

راز ویووهای میلیونی و کامنت‌های بالای برخی از پست‌های اینستاگرامی چیست؟ پشت تمام اینها کاربران حضور دارند. پس یک مدیریت حرفه‌ای پیج اینستاگرامی بر روی کاربران، رضایت و جلب نظر آنها تمرکز دارد. اما چگونه؟ رویکردهای مهم در مدیریت پیج اینستاگرام وجود دارد. به کار بردن این موارد در بهبود کیفیت و رتبه پیج شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

  • تولید محتوای منظم و اختصاصی: منظور ما از کلمه اختصاصی این است که محتوا را خودتان به طور جدید و یونیک تولید کنید. به کار بردن محتواهای کپی یا گرفته شده از دیگر پیج ها محبوبیت زیادی به دنبال نخواهد داشت. چرا که فالو کردن پیج اصلی برای کاربران جذاب‌تر خواهد بود. محتواهای اختصاصی به کاربران شما ثابت می‌کند که شما تعمدا به فکر آنها هستید و وقت می‌گذارید. به دنبال این حس احترامی که شما به کاربران می‌دهید، آنها به شما اعتماد خواهند کرد. اعتماد کلید اصلی داشتن فروش و درآمد در محیط‌های مجازی است.
  • در دسترس بودن: شاید مقداری زمان‌بر به نظر برسد، اما پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌های کاربران در مدیریت پیج اینستاگرام، بسیار اهمیت دارد. اگر خدمات یا محصولی ارائه می‌دهید، بهتر است که در اسرع وقت پاسخگو باشید چون در غیر این صورت کاربر بدون لحظه‌ای معطلی سراغ رقبای شما خواهد رفت. شاید بگویید که حجم دایرکت‌ها و کامنت‌ها زیاد است، که دو راه دارد، چند ادمین اینستاگرام برای پیج خود استخدام کنید. یا اینکه مشتری‌ها و کاربران خود را از دست دهید. کدام را انتخاب می‌کنید؟
  • میزان تعامل افراد را در پست‌های اینستاگرامی خود افزایش دهید: از مخاطبان و کاربران درخواست کنید که دوست‌های خود را زیر پست تگ کنند. یا اینکه پست‌های شما ناخودآگاه این فکر را در ذهن آنها می اندازد که افرادی را در کامنت منشن کنند. این یک نوع تبلیغات رایگان است که هم رتبه پیج شما را در اینستاگرام را بالا می‌برد هم یک نوع بازی و سرگرمی برای کاربران اینترنتی تلقی خواهد شد.
  • بررسی پیج رقبا: نقطه ضعف‌ها و نقاط مثبت پیج رقبا و همکاران خود را بررسی کنید. شما با این کار می‌توانید گپ‌های کار را پیدا کنید.
  • هشتگ‌گذاری کنید: می‌دانید که هشتگ‌ها میزان پیدا شدن و نشان دادن پست‌های شما در سرچ‌های داخل اینستاگرام را بالا می‌برد. کاربران هدفمند را با هشتگ‌گذاری‌های مناسب داخل اینستاگرام جذب کنید. مدیریت پیج اینستاگرام باید به‌گونه‌ای باشد که هشتگ‌های مناسب و تعداد کافی را انتخاب کرده و در راستای رشد صفحه باشد.
  • پلن پست‌گذاری: بر طبق یک برنامه‌ی از پیش تعیین شده تعداد و نوع پستی که ‌می‌خواهید در اینستاگرام بارگذاری کنید را مشخص کنید.
  • طراحی ویژه برای قالب پیج: دقت کرده‌اید که برخی از صفحه‌ها در اینستاگرام یک نظم و تم گرافیکی خاصی دارند. این نظم و طرح از قبل کار شده خیلی در جذب مخاطب تاثیر دارد. همیشه این را به یاد داشته باشید که قالب صفحه و پست‌های شما مانند ویترین یک مغازه عمل می‌کند.

مدیریت اینستاگرام

مدیریت حرفه ای اینستاگرام چگونه باعث افزایش فروش می‌شود؟

هدف اصلی مدیریت حرفه‌ای اینستاگرام نیز همین است. اینکه فروش خدمات و محصولات افزایش پیدا کند. برای رشد صفحه کارهای مداوم و زمان‌بری وجود دارد که باید انجام شوند. این کارها را مدیریت پیج اینستاگرام به صورت اصولی و در زمان کمتری انجام می‌دهد. اما چگونه فروش بیشتر می‌شود؟

  1. جذب فالوور فیک ممنوع: چون نسخه‌های جدید اینستاگرام، پست‌های شما را تنها به 20 درصد از کاربران شما نمایش می‌دهد. حال اگر کاربرهای تقلبی و غیر حقیقی داشته باشید و عکس‌العمل نسبت به پست شما خیلی کم باشد، خود به خود رتبه پیج پایین خواهد آمد.
  2. پست‌ها و محتواها به طور منظم و روزانه در اینستاگرام منتشر شود.
  3. فعالیت داخل پیج به گونه‌ای باشد که پست و استوری‌ها در ساعات آغاز روز منتشر شود که بازدیدکننده‌ها فعال هستند. سعی کنید در پیک‌های آنلاین بودن کاربران خود محتوا وارد پیج کنید.
  4. تم مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کنید: فرمت عکس‌ها، لوگو، کپشن‌نویسی و نظم خاص خود را داشته باشید.

این موارد در کنار مسائل تخصصی دیگر مدیریت پیج اینستاگرام به رشد و فروش بیشتر منجر خواهند شد. برای همین ما در پارماتیک تمام مسائل را در خدمات مدیریت صفحه‌های اینستاگرام به کار می‌بریم. یکی از این خدمات، ابزارهای مدیریت پیج اینستاگرام هستند:

  • com: با این ابزار بهتر می‌توانید محتواهای خود را مدیریت کنید. البته این ابزار مدیریت حرفه‌ای پیج اینستاگرام بر پایه وب است و با آن می‌توان گزارش پیشرفت یا پسرفت را مشخص کرد. از جمله موارد استفاده استینگر این است که می‌توانید رشد خود در جذب فالوور، محبوبیت پست‌ها، میزان لایک‌ها و کامنت‌ها، اشتراک‌گذاری پست‌ها در فیس بوک را انجام دهید.
  • Postso: مسئله زمان‌بندی در سایت‌ وجود دارد. اینکه برای محتواها زمان انتشار را مشخص می‌کنید. همین مسئله با ابزاری به نام پست‌سو برای اینستاگرام نیز ممکن شده است.
  • Justunfollow: کاربران وفادار شما مشخص می‌شوند و شما می‌توانید مدیریت درست و اصولی بر فالورهای خود داشته باشید.
  • Twtrland: البته که این ابزار در ابتدا برای توییتر بوده اما بعدها امکان استفاده از آن برای اینستاگرام و فیس‌بوک نیز ایجاد شده است. در مدیریت پیج اینستاگرام با استفاده از این ابزار، نام رقیب خود را وارد می‌کنید و یک گزارش از شیوه عملکرد آنها دریافت می‌کنید.

ادمین حرفه ای اینستاگرام یا ربات مدیریت پیج اینستاگرام؟

سوال بسیاری که کاربران از ما دارند این است که آیا می‌توان با ربات‌ مدیریت پیج اینستاگرام کار را پیش برد؟ در جواب این سوال چند مسئله مطرح است. اول اینکه سپردن ادمین بودن یک پیج تجاری به ربات‌های اینستاگرام برخلاف قوانین جدید اینستاگرام است. امکان دارد شما بازخوردهای خوبی از ربات‌های مدیریت صفحه بگیرید اما هر لحظه امکان دارد که حساب شما برای همیشه بسته شود. برای همین توصیه ما به شما این است که به جای این ریسک، کار را به ادمین‌های حرفه‌ای مدیریت اینستاگرام بسپارید. درست است که ربات اینستاگرام عملکردی مشابه ادمین دارد اما با چند تفاوت:

  1. ربات مدیریت اینستاگرام نمی‌تواند فالورهای فیک و اتکرها را به درستی تشخیص دهد. در حالیکه ادمین حرفه‌ای اینستاگرام این مسئله را جداگانه چک می‌کند.
  2. هر ادمین به طور روزانه چند بار پیج، کامنت‌ها و دایرکت‌ها را چک کرده و پاسخ می‌دهد. مسئله‌ای که برای کاربران اهمیت زیاد دارد.
  3. شما می‌توانید برای مدیریت حرفه‌ای از افراد متخصص برای ادمین‌ بودن بهره ببرید اما امکان دارد رباتی که‌ شما به کار می‌برید را رقیبتان نیز استفاده کند.
  4. کیفیت فالورهای جذب شده و وفاداری آنها با مدیریت پیج اینستاگرام توسط ادمین به مراتب بیشتر از ربات‌های مدیریت است.
  5. از طرفی دیگر نگران بسته شدن پیج به‌خاطر نقض قوانین اینستاگرام نخواهید بود.

چرا پارماتیک برای مدیریت پیج اینستاگرام شما؟

هیچ حواستان هست که تا سال 2018 تعداد حساب‌های فعال به 1 میلیارد حساب رسیده است! صفحه شما برای تمام این افراد قابل دسترسی است. کافی است دیده شوید، کافی است آوازه خدمات و محصولات شما به مناطق دورتر از از خودتان برود. همین، مانند دریچه‌ای روشن به روی کسب و کار شما باز خواهد شد. این تمام مسئله‌ای است که ما در پارماتیک به دنبال آن هستیم. ادمین‌های حرفه‌ای پارماتیک با سابقه طولانی کار در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به تمام شما عزیزان است. ما این کار را به صورت ارتباط موثر و مفید با صاحبان پیج انجام می‌دهیم. از طرفی تمرکز خود را بر روی بهبود رتبه پیج، امنیت آن و جذب کاربر و مشتری قرار خواهیم داد. پس اگر به دنبال گرفتن نتیجه مطلوب و حرفه‌ای هستید، برای کسب مشاوره‌های رایگان و تخصصی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات مدیریت اینستاگرام

خدمات پارماتیک در مدیریت اینستاگرام

وجه تمایز آژانس برندینگ پارماتیک با دیگران در ارائه خدمات مدیریت پیج اینستاگرام است. از آنجایی که بسیاری از مشتری‌های ما به دنبال گرفتن نتیجه مطلوب در زمان کوتاه هستند، برای همین ما در قالب یک تیم حرفه‌ای تمام متدها و استراتژی‌های جدید در مدیریت‌ صفحه‌های اینستاگرام را کنار هم می‌چینیم که بهترین نتیجه را خروجی بگیریم و اما طرز کار پارماتیک در مدیریت پیج های اینستاگرام به چه صورت است؟

  1. هدف را شناسایی می کنیم: هدف مشتری از داشتن صفحه در اینستاگرام چیست؟ چه خدمات و محصولاتی را ارائه می‍دهد و می‌خواهد به کجا برسد. در این راستا یک لیست از اهداف زمان‌بندی شده باید تهیه کرد.
  2. استراتژی‌های مدیریت صفحه را مشخص می‌کنیم: برای رسیدن به هر هدفی در دنیای کسب و کار باید برنامه راه و استراتژی‌های درست را پیاده‌سازی کرد. از جمله استراتژی تولید محتوا، استراتژی جذب فالوور، استراتژی فروش بیشتر در عرض 6 ماه و ….
  3. تولید محتوا: صددرصد تولید محتوا همان اندازه که در دیده شدن وب‌سایت مهم است، در محیط اینستاگرام نیز تاثیرگذار خواهد بود. ما در پارماتیک بر روی تولید محتوای موثر و یونیک در فضای اینستاگرام به عنوان بخشی از خدمات خود تمرکز کرده‌ایم. این محتواها شامل محتواهای تصویری، متنی، استوری‌ها، تیزرها، بنر و … می‌باشد.
  4. سنجش میزان موفقیت: منظور از این کار این است که شما قبل از هر اقدامی میزان موفقیت آن را برآورد کرده و در نهایت با میزان موفقیت بدست آمده بسنجید. این کار به بهبود اقدامات بعدی در مدیریت پیج اینستاگرام بسیار کمک خواهد کرد.
  5. استفاده از ابزارهای مدیریت حرفه‌ای پیج اینستاگرام: ابزارهای مدیریت که در بالا ذکر شدند کار یک ادمین اینستاگرام را راحت می‌کنند. بسیاری از پیج‌ها از به کار بردن این ابزارها غافل می‌مانند در حالیکه در بهبود رتبه پیج‌های ایسنتاگرام، بسیار موثر تاثیرگذار هستند.
  6. چک کردن مداوم و منظم پیج: ادمین‌های پارماتیک به طور روزانه و منظم نوتفیکیشن‌ها و اتفاقات داخل صفحه را چک می‌کنند. از جمله پاسخ دهی به نظرات، پیام‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها که بهتر است سریع، اصولی و جذاب باشد.
  7. بهبود نرخ تعامل فالورها: خیلی مهم است اینکه فالوورهای زیاد و وفادار داشته باشید. فالورهای وفادار به کسب و کار شما رونق می‌دهند، شما را به دیگران معرفی می‌کنند، از محصولات و خدمات شما استقبال می‌کنند. اما پیدا کردن این فالورها را باید به ادمین حرفه‌ای اینستاگرام سپارد.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و ادمین‌های ما در ارتباط باشید.

هزینه مدیریت اینستاگرام

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام بستگی به نوع پنل و خدماتی دارید که شما متقاضی هستید. اما، اما خبر خوب پارماتیک برای تمام دارندگان کسب و کارهای آنلاین این است که ما با هدف بالا بردن کیفیت، هزینه‌های مناسب و اقتصادی را ارائه ‌داده‌ایم. در هر کدام از پنل‌ها خدمات پایه و اساسی مدیریت حرفه‌ای اینستاگرام جاسازی شده است. حال بسته به تخصصی شدن و زیاد شدن برخی از مسئولیت‌ها، می‌توانید پنل‌های تخصصی‌تر را انتخاب کنید. اگر هم اول کار هستید و ‌می‌خواهید شروع خوبی داشته باشید می‌توانید از پنل‌های بیسیک بهره ببرید. پس همین الان از پنل‌ها دیدن کنید و سوالات خود را با ادمین‌های حرفه‌ای پارماتیک در میان بگذارید.

نمونه کارهای مدیریت پیج اینستاگرام پارماتیک

تعدادی از پیج‌های محبوب با رتبه خوب در اینستاگرام را مدیریت کرده‌ایم و این قوتی برای ادامه کار ما است. شما می‌توانید از نمونه کارهای ما دیدن کنید. پیج‌هایی که در مدت کوتاه با مدیریت درست و حرفه‌ای توانسته‌اند جایگاه خوب و رضایت‌بخشی را برای خود داشته باشند.

نباید از جریان رو به رشد شبکه‌های اجتماعی و جهانی غافل بمانید. این به نفع شما و کسب و کارتان است که هرچه زودتر خود را در این آشفته بازار به سمت بالا سوق دهید. داشتن یک صفحه در اینستاگرام برای رشد کافی نیست، مدیریت پیج اینستاگرام را باید در مراحل اولیه ایجاد حساب برای خود مشخص کنید.

برای همین ما در پارماتیک هرآنچه در این زمینه مورد نیاز است را به شما گفته‌ایم. حال می‌توانید خود ادمین بودن را شروع کرده و یا آن را به ادمین‌های حرفه‌ای پارماتیک بسپارید.