سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

همه ما به خوبی می دانیم که محتوای خوب عامل بسیار مهمی در دیده شدن و سئو سایت شما می باشد . هنگامی که شما محتوایی مفید و با کیفیت تولید می کنید ، مطالب شما در ذهن کاربران نقش بسته و باعث ایجاد حس اعتماد در آن ها می شود . این کاربران بعد ها پس از مدتی که بیشتر با محتوا های شما تعامل پیدا کنند تبدیل به مشتری ثابت شما خواهند شد . پس برای این که مخاطبان ثابت داشته باشید باید به صورت مرتب تولید محتوای با کیفیت کنید . شما می توانید سفارش تولید محتوای خود را به تیم پارماتیک بسپارید .

بررسی رقیب های شما

چکیده کلمات کلیدی

ما با بررسی سایت شما و رقیبان شما ، کلمات کلیدی مناسب را برای سایت شما انتخاب خواهیم کرد

مشاوره برای تولید محتوا

مشاوره های مستمر

تیم تولید محتوای پارماتیک ، همواره بهترین راهنمایی ها را برای مطالب سایت شما خواهد داشت

بهبود سئو با محتوا

محتوای مفید

محتوای مفید و جذاب باعث رسیدن شما به صفحه اول گوگل می شود

هدف از تولید محتوا

روش های بسیاری برای این که خودتان را به مشتری معرفی کنید وجود دارد، می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید ، به تبلیغات در سطح شهر بپردازید و یا شروع به تولید کردن محتوا کنید . هنگامی که کاربری برای اولین بار با یکی از محتواهای شما مواجه می شود ، اگر محتوای شما کیفیت لازم را داشته باشد در ذهن کاربر نقش می بندد و مسلما برای خواندن مطالب شما برخواهد گشت . این رمز موفقیت شماست ، این که مطالب شما از چنان کیفیتی برخوردار باشند که نیازهای کاربران را پوشش دهد و باعث ایجاد حس اعتماد در آن ها شود . پس باید بدانید که تولید محتوا از بهترین و پربازده ترین روش ها برای معرفی خود به مشتریان هدف می باشد، مشتریانی که به شما اعتماد کرده اند و شما را به عنوان متخصص حوزه کسب و کارتان می شناسند و حتی حاضرند شما را به آشنایان خود نیز معرفی کنند .
امروزه هر کسی می تواند با تولید کردن محتوا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد ، چه پزشک باشید و یا مهندس ، چه صاحب کسب و کار اینترنتی باشید یا سنتی، شما با محتوای خود می توانید مخاطبان را جذب کنید؛ پس باید بدانید هدف از تولید محتوا نقش بستن در ذهن مخاطب ،جذب مخاطب ،افزایش فروش و …. می باشد .

انواع سفارش تولید محتوا پارماتیک
سفارش تولید محتوای متنی

سفارش تولید محتوای متنی ?✏️

تولید محتوای متنی شامل سه قسمت اصلی می باشد:

1-محتوای تالیفی
2-ترجمه
3-بازنویسی

می توان گفت هر شخصی در روز نیاز به خواندن محتوای متنی دارد. محتوایی که به هیچ عنوان کپی نباشد ، مستند به منابع معتبر باشد ، کاملا جدید بوده و در سایتی دیگر منتشر نشده باشد ، ترجمه ماشینی نبوده ، بازبینی شده و ویرایش شده باشد و در آخر تمامی قواعد سئو و بهینه سازی در آن استفاده شده باشد . گنجاندن تمامی این ویژگی ها باعث ایجاد حس اعتماد هم در گوگل و هم در کاربران سایت شما می شود. اگر وبسایت دارید باید بدانید یکی از راه های موفقیت شما در کسب و کار آنلاینتان ایجاد محتواهایی با کیفیت و کاربر پسند می باشد. تولید محتوا متنی بیشترین تاثیر را بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما دارد. در این محتواها از متدهایی مثل استفاده از ایموجی نیز استفاده می شود.

قیمت و تعرفه های تولید محتوا متنی 

قیمت تولید محتوای متنی در تعداد کلمات و یا تعداد مقاله ها متفاوت می باشد . بسته به نیازهای مشتریان ، تیم ما پلن های مختلفی را معرفی کرده است . اگر تعداد کلمات و یا تعداد مقاله هایی که در نظر دارید با لیست قیمت هایی که در پایین اشاره کرده ایم متفاوت است با شماره ما تماس حاصل فرمایید .

پلن الماس

پلن فوق حرفه ای

4 میلیون
  • ۲۰ محتوای تا ۴۰۰۰ کلمه
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی

پلن طلایایی

پلن حرفه ای

2.5 میلیون
  • ۱۵ محتوای ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی

پلن نقره ای

پلن سازمانی

1.3 میلیون
  • ۱۰ محتوای ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی

پلن برنزی

پلن اقتصادی

600 هزار تومن
  • ۴ محتوای ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف

سفارش تولید محتوای گرافیکی ✒️ ?

همانطور که همگی ما به خوبی می‌دانیم ، تصاویر و نشانه ها بهتر در ذهن مخاطب نقش می‌بندند. استفاده از تصاویر در محتوا باعث می شود که مخاطب شما بتواند ارتباط بهتری با متن نوشته شده پیدا می‌کنند . محتوای گرافیکی به دلیل رساندن سریع پیام ، بیشترین تاثیر گذاری را در ذهن مخاصبان دارد .
محتوای گرافیکی انواع مختلفی دارد که می توان به : اینفوگرافی ، طراحی استیکر های اختصاصی ، طراحی تم و تصاویر جذاب برای اینستاگرام ، طراحی تصاویر گرافیکی و … اشاره کرد . امروزه اینستاگرام بیشتر زمان مردم را به خود اختصاص داده است ؛ مخاطبان این شبکه اجتماعی نیز به دنبال بهترین محتوا ها ( تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده ) هستند ، محتواهایی جذاب که به آن ها این حس را بدهد زمانی که برای آن گذاشته اند به هدر نرفته است . تیم گرافیکی پارماتیک متشکل از افرادی متخصص در حوزه های مختلف گرافیکی ، با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا ، به شما کمک می کنند با تولید محتوای گرافیکی در مرکز توجه مخاطبان شبکه های اجتماعی باشید .

سفارش تولید محتوای گرافیکی

چیزی که در اصل مشخص خواهد کرد مشتری از شما خرید خواهد کرد یا نه محتوای تبلیغات شماست نه شکل آن

   دیوید آگیلوی

سفارش تولید محتوای صوتی

سفارش تولید محتوای صوتی ?️ ?

محتوای صوتی یا پادکست یکی از محبوبترین روش ها در یادگیری نوین و رشد شخصی می باشد .

با بیشتر شدن دغدغه های زندگی، خواندن محتواهای متنی خارج از حوصله کاربران است و برای یادگیری و فهمیدن چیزهایی که به دنبالشان هستند بیشتر سعی می کنند که از محتوا های صوتی و تصویری استفاده کنند . محتوای صوتی در بخش ها و تجارت های مختلف استفاده می شود به طوری که امروزه بسیاری از سرویس های بزرگ جهان برای جذب مخاطب ، پادکست های رایگان ارائه می دهند . اغلب مردم به ندرت زمانی را می یابند که بر روی یادگیری و رشد شخصی خود وقت بگذارند. استفاده از پادکست این مشکل را حل می کند و همه می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند به یادگیری با پادکست بپردازند. تولید محتوای صوتی تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت شما نیز خواهد داشت؛ گوگل در حال کار بر روی محصولی به نام “سئوی صوتی” می باشد. شما با گذاشتن فایل صوتی درون محتوای خود به گوگل در ارائه خدمات صوتی، کمک بسیاری می کنید. تیم پادکست گوگل گفته است : به زودی در نتایج گوگل محتواهای صوتی را نیز همانند محتواهای تصویری نشان خواهیم داد .

تیم گوینده آژانس بازاریابی پارماتیک با استفاده از بروزترین و بهترین تجهیزات و همچنین با به کارگیری شیوه های نوین در تولید محتوای صوتی، آماده پذیرش سفارش محتوای صوتی شما عزیزان می باشد.

سفارش تولید محتوای ویدیویی ? ?

تولید محتوای ویدیویی برای آموزش، تبلیغات و یا حتی معرفی محصول و … می تواند استفاده شود و تاثیر گذاری بسیاری بر روی مخاطبان دارد، زیرا با مشغله های امروزی خواندن محتوای متنی برای کاربران دشوار می باشد. طبق آماری که متخصصین آژانس بازاریابی پارماتیک از سطح اینترنت جمع آوری کرده اند تمامی ویدیوهای ساخته شده باید بتوانند در 10 ثانیه اول مخاطب را جذب کنند اگر نه، به سادگی کنار گذاشته می شوند . در فضای مجازی ویدیوهای بسیاری در هر لحظه در حال انتشار می باشند ، اما برای این که ویدیوهای شما باعث جذب مخاطبان شود نیاز است که از متنی قوی و کاربردی استفاده شده باشد . بدون شک تولید محتوای ویدیویی بیشترین بازخورد و نتیجه را از سوی مخاطبان دارد و سرمایه گذاری در این زمینه سود بیشتری برای کسب و کار شما خواهد داشت . بخش جالب توجه و بسیار مهم تولید محتوای ویدیویی اما چیز دیگری است، گوگل چند سالی می شود که علاقه بسیاری به محتواهای ویدیویی پیدا کرده است و نسبت به رفتاری که کاربران در هنگام استفاده از اینترنت نشان داده اند ، به این نتیجه رسیده است که محتواهای ویدیویی از محبوبیت بیشتری بین مخاطبان برخوردار هستند . از این رو صفحه نتایج موتور جستجو گوگل رفته رفته به سوی نشان دادن سایت هایی می رود که در صفحات خود از ویدیو استفاده کرده باشند ، همچنین در طی چند سال آینده صفحه اول نتایج گوگل به ویدیوها اختصاص داده خواهد شد.
تیم متخصص تولید محتوای ویدیویی پارماتیک در زمینه های : تولید تیزرهای تبلیغاتی ، تولید ویدیوهای آموزشی ، تولید ویدیوی بلاگ ، تولید ویدیو دمو و یا بررسی محصولات آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

سفارش تولید محتوای ویدیویی

نیاز به مشاوره در مورد تولید محتوای سایت خود دارید ؟؟

همین حالا با شماره ۰۹۰۵۹۲۷۳۲۶۴ تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی لازم را به رایگان به شما دهیم .

سفارش تولید محتوای اختصاصی ??

تولید محتوای تخصصی به معنای کشیدن نقشه موفقیت سایت شما ، به دست متخصصان تولید محتوای ما است . این که محتواهای شما بر اساس اصول نوشته و منتشر شوند مربوط به استراتژی محتوا می‌شود . می توان گفت استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا بهترین راه برای ارتباط با مشتریان و مخاطبان می‌باشد . تیم متخصص تولید محتوای پارماتیک در پلن تولید محتوای تخصصی ابتدا سایت شما را به طور کامل بررسی می کنند، سپس با بالاترین کیفیت ممکن شروع به تولید محتوای متنی و چندرسانه ای برای سایت شما خواهند کرد و مطمئن میشوند که محتوای تولید شده هم برای مخاطبان و هم برای موتور جستجو گوگل از جذابیت خاصی برخوردار باشند. برنامه ریزی ریزی اصولی استراتژی محتوا می تواند ورودی های سایت را در مدت زمانی کوتاه ،تا چندین برابر افزایش دهد.

سفارش تولید محتوای اختصاصی

خدمات تولید محتوای اختصاصی ( برنامه ریزی استراتژی محتوا ) پارماتیک

 

تیم متخصص تولید محتوای پارماتیک در هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوا خدمات زیر را ارائه می دهد . به یاد داشته باشید که موارد زیر کلی بوده و خدمات مفید زیادی نیز انجام می شود که لزومی به اشاره آن ها در این لیست نبود .

اولویت بندی در تولید محتوا

ایجاد تقویم محتوا

کاملا مشخص است که برخی از کلمات کلیدی شما بسیار مهم تر از دیگر کلمات است . ما پس از بررسی کامل کلمات شما اقدام به نوشتن محتوا بر اساس اولویت های مشخص شده خواهیم کرد و برای گوگل مشخص خواهیم کرد که این سایت در این کلمات در حال ارائه خدمات خود می باشد.

تحقیق در کلمات کلیدی برای تولید محتوا

ایجاد تقویم محتوا

استراتژی محتوا با بررسی کامل کلمات کلیدی شروع می شود . تیم ما بررسی می‌کند که کلمات مهم سایت شما به چه مقدار در سطح وب جستجو می شوند، چه کلمات دیگری در حوزه کسب و کار شما وجود دارد که مخاطب های هدف شما به دنبال آن ها هستند. اساسی ترین مسئله در استراتژی محتوا ، بررسی کلمات کلیدی می باشد و در برنامه ریزی های آینده بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ایجاد تقویم محتوا

این که محتواها بر اساس یک برنامه زمانی مشخص انتشار پیدا کنند برای گوگل بسیار با ارزش است و سایت هایی که به طور منظم و با برنامه زمانی معین محتوا انتشار می دهند را معتبر تر شناسایی می کند. تیم ما به شما برنامه زمانی معینی برای انتشار محتواهایتان خواهد داد.

ساختار کلی در تولید محتوا

ساختار کلی برای محتواها

با بررسی دقیق و کامل محتواها ،نوبت به ایجاد طرح و برنامه ای مشخص برای آن ها می رسد و موضاعاتی که باید درباره آن ها مطالبی نوشته و تولید شود مشخص می شوند. استراتژی محتوا بسیار مهم تر از نوشتن خود محتوا می باشد. با استراتژی درست برای محتواهایتان موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

تعیین موضوع برای محتوا

تعیین موضوع

پس از این که کلمات کلیدی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و اولویت بندی آن ها مشخص شد ، شروع به انتخاب موضوعاتی جذاب برای سایت شما خواهیم کرد. بیشتر توجه تیم ما بر روی انتخاب موضاعاتی است که برای مخاطبان جذاب است.

محتوا پادشاه است و تمام ? ?

محتوا پادشاه است!! چه جمله عجیبی. منظور بیل گیتس از گفتن این جمله چه بود؟ هر شخصی که در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ کار کرده باشد به خوبی می داند که مهمترین اصل سئو تولید محتوای اصولی و کامل است. بهتر است بدانید که محتوای خوب و کامل بهتر از هر چیزی جواب می دهد. میتوانید از روش های مختلف استفاده کنید تا سایتتان به صفحه اول گوگل بیاید اما در آخر گوگل به سایتی ارزش خواهد داد که محتوای مفید و کامل برای مخاطبانش دارد.

اما چه محتوایی پادشاه است ؟ 1- محتوایی که با زبان ساده و قابل فهم برای مخاطب هدفش نوشته شده باشد 2- کاملا یکدست باشد و با فراز و نشیب های زیاد مخاطب را سردرگم نکند. 3-انتخاب موضوع و تیتربندی های درست و مرتبط با جستجوی کاربران 4- بهینه شده برای موتورهای جستجو 5-تصاویر استفاده شده باید کاملا جواب گوی مخاطبان باشد و اگر از تصاویر اختصاصی استفاده شود، بسیار عالی است. 6- به عنوان آخرین مورد نیز باید اشاره کرد که محتوای پادشاه از خلاقیت و نوآوری کافی بهره می برد به نحوی که مخاطب با خواندن محتوا به حقایق جدیدی دست یابد.

محتوا پادشاه است

نیاز به مشاوره در مورد تولید محتوای سایت خود دارید ؟؟

همین حالا با شماره ۰۹۰۵۹۲۷۳۲۶۴ تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی لازم را به رایگان به شما دهیم .

بسته ها و تعرفه ای تولید محتوا

شرکت پارماتیک برای انواع کسب و کار ها بنابر نیاز های متفاوتی که می توانند داشته باشند ، پلن های مختلفی برای تولید محتوا مشخص کرده است . قیمت تولید محتوا در هر کدام از پلن ها نسبت به نیاز مشتریان کاملا متفاوت می باشد.

پلن برنزی

قیمت پایه

1.2 میلیون تومان
  • ۵ محتوای ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی
  • ساخت اینفوگرافی

پلن نقره ای

قیمت پایه

2.5 میلیون تومان
  • ۲ محتوای ۱۰۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی
  • ساخت اینفوگرافی
  • ۱ ویدیوی یک دقیقه ای

پلن طلایایی

قیمت پایه

3.5 میلیون تومان
  • ۲ محتوای ۱۰۰۰ کلمه ای
  • سئو و بهینه سازی شده
  • چگالی مناسب کلمه هدف
  • طراحی تصاویر اختصاصی
  • ساخت اینفوگرافی
  • ۱ پادکست ۳ دقیقه ای
  • تولید ۲ ویدیوی ۱ دقیقه ای
تاثیر تولید محتوا بر سئو سایت

با تولید محتوای مفید باعث تحول در سئوی سایت خود شوید !

کاربران گوگل ، مهمترین دارایی های گوگل هستند و گوگل ارزش بسیار زیادی برای آن ها قائل است . پس اگر هدف شما هم راضی نگه داشتن کاربران باشد ، گوگل بسیار خوشحال خواهد شد که شما را در نتایج اول خود نشان دهد. از همین رو چند سالی می شود که گوگل بر روی موضوعی با نام HEO ( بهینه سازی سایت برای انسان ) تمرکز کرده است ؛ تا فقط سایت هایی را به کاربران نمایش دهد که محتوای جذابی برای ارائه داشته باشند و نه این که صرفا بخواهند برای موتور جستجوگر محتوا تولید کنند. شما می توانید با استفاده از استراتژی مناسب و همچنین تولید محتواهای مفید و جذاب برای مخاطبان این سیگنال را به گوگل بفرستید که من کارم را درست انجام میدهم . مطمئن باشید پس از مدتی که شما شروع به تولید محتواهایی تازه ، مفید و کارآمد کنید گوگل ارزش بسیار زیادی برای سایت شما قائل خواهد شد و جایی ثابت و ماندگار در ابتدای نتایج خود به شما خواهد داد .

همچنین قابل ذکر است که گوگل با استفاده از الگوریتم پاندا به شدت با محتواهای کپی برخورد و سایت های دارای محتوای کپی را پنالتی می‌کند. برای همین توصیه می کنیم حتی اگر خودتان هم می خواهید شروع به تولید محتوا کنید به هیچ عنوان از مطالب سایت های دیگر کپی نکنید.

چرا تولید محتوای پارماتیک برای شما به صرفه تر است !

تیم متختصصی که در آژانس بازاریابی پارماتیک، همه روزه مشغول تولید محتوا می باشند ، به خوبی می دانند که نیاز مشتری چه می باشد و نسبت به این نیازها موضوعات جذاب و مخاطب پسندی برای ایجاد محتوا انتخاب می کنند و با برنامه ریزی درست و اصولی شروع به نوشتن می کنند .

متد بالا باعث جذب شدن مخاطبان علاقه‌مند به زمینه کاری شما می‌شود . همچنین با تولید محتواهایی آموزنده و مرتبط با کسب و کار خودتان ، تبدیل به یک مرجع معتبر در کسب و کار خود می شوید .

تعهد آژانس بازاریابی پارماتیک همیشه این بوده است که ، برای بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت را پیشنهاد دهد .