سفارش طراحی لوگو تصویری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی

طراحی لوگو شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی

طراحی لوگو

شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران، اولین عرضه کننده خدمات بندری و دریایی کشور در حوزه تخصصی محصولات پتروشیمی میباشد. این شرکت از سال ۱۳۸۴ مدیریت و راهبری ناحیه مخازن و دو بندر بزرگ صنعت پتروشیمی ایران را واقع درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و منطقه ویژه انرژی پارس عسلویه را بر عهده داشته است. شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی توانسته است نقش بزرگی در صادرات و واردات محصولات تولیدی و انواع خوراکهای مورد نیاز مجتمع های پتروشیمی، فازهای گازی پارس جنوبی و سایر شرکتهای صنعتی ایفاء نماید.

توجه: لوگوی طراحی شده صرفا یک لوگوی پیشنهادی به شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی می‌باشد. (لوگو اصلی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی را می توانید از وبسایت رسمی این شرکت دانلود نمایید.)

شناسنامه لوگو

طراحی سایت

کارفرما: شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی ج.ا.ایران

طراحی سایت

نام لوگو: TTPC

طراحی سایت

زمینه کاری: پتروشیمی

طراحی سایت

گستره فعالیت: جهانی

طراحی سایت

سبک طراحی: تصویری (pictogram)

طراحی سایت

رنگ مورد استفاده: قرمز – آبی – سفید

طراحی سایت

تاریخ اتمام پروژه: 19 شهریور 1398

آلبوم شمای لوگو

اتود های دیگر

پالت رنگی

ایده طراحی لوگو شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی

روند طراحی لوگو و ایده پردازی ttpc

شرح پروژه

پیرو فراخوان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی جمهوری اسلامی ایران جهت طراحی لوگو برای این شرکت، آژانس برندینگ و مارکتینگ پارماتیک در سدد این آمد تا طرح پیشنهادی مورد نظر خود را جهت ارائه به این شرکت آماده کند.

ارائه لوگویی برگرفته از المان هایی ایرانی و دارای زیبایی بصری و جذاب و لوگویی متفاوت نصبت به سایر شرکت ها و سازمان های هم رده، از خواسته های اصلی این شرکت برای طراحی لوگو خود بود. لازم به ذکر است که استفاده از رنگ های آشنای قرمز و آبی مرتبط با شرکت های نفتی از طرف کارفرما برای طراحی این لوگو در نظر گرفته شده بود.

تیم برندینگ پارماتیک با بررسی همه جانبه شرکت ها و سازمان های مربوط سعی بر آن داشت تا با استفاده از المان های کاری کربوطه و المان های تاریخی ایران، لوگویی درخور این شرکت بزرگ طراحی کند.

این لوگو کاملا براساس خواسته های مطرح شده در فایل تعریف طراحی لوگو شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی طراحی شده است و یک طرح کاملا ایرانی بوده و دارای زیبایی ها و جلوه های بصری خاص و ایرانی است که کاملا طرح را خوانا کرده و ظاهری به یاد ماندنی را به آن بخشیده است.

همانطور که در تصاویر بالا نیز میبینید در این لوگو تماما از المان های مربوط به حیطه کاری شرکت و المان های ایرانی استفاده شده است. این المان ها و طرح ها با انسجام و هارمونی مناسب کنار یکدیگر جمع شده اند تا لوگو شرکت پایانه ها و خازن را تشکیل دهند.

در نهایت لوگو طراحی شده توسط پارماتیک جزو لوگو های منتخب قرار گرفته و تقدیر ویژه از تیم برندینگ شرکت پارماتیک توسط شرکت پایانه ها و مخازن صورت گرفت. اما در نهایت هیچ لوگویی به عنوان طرح نهایی این شرکت انتخاب نشد.

دیگر نمونه کارهای طراحی لوگو و آرم

سفارش طراحی لوگو ورزشی
سفارش طراحی لوگو معماری
سفارش طراحی لوگو پزشکی
سفارش طراحی لوگو مهندسی
سفارش طراحی لوگو شرکت

سفارش طراحی لوگو بیمه
سفارش طراحی لوگو پوشاک
سفارش طراحی لوگو استارتاپ
سفارش طراحی لوگو فیلم
سفارش طراحی لوگو شخصی

سفارش طراحی لوگو اسم
سفارش طراحی لوگو اختصاصی
سفارش طراحی لوگو دکوراسیون داخلی
سفارش طراحی لوگو املاک
سفارش طراحی لوگو صنعتی

سفارش طراحی لوگو حقوقی و وکالت
سفارش طراحی لوگو حسابداری و مالی
سفارش طراحی لوگو تجاری
سفارش طراحی لوگو سایت
سفارش طراحی لوگو رستوران